باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دوستت دارم به وسعت يه کهکشان. اي نام تو مرهم روح و روانم مي خوانم از تو و مي گويم که به پاي تو مانند شمعي آب مي شوم تا پايان .

فرستنده : kimiya


 
 

 

تو را دوست دارم وقتی که میان غم گم میشوم و در اغوش تو پیدا میشوم
تو را دوست دارم وقتی در میان دلتنگی ها درمیان چشمان تو پیدا میشوم
تو را دوست دارم ان زمان که از صدای قلبت از خواب بیدار میشوم
تو را دوست دارم

فرستنده : naseri


 
 

 

از آسمون یه راست افتادی تو قلب من مهم نیست كه این اس ام اس رو می خونی یا نه مهم نیست كه جواب میدی یا نه مهم نیست كه برات مهمم یا نه مهم نیست كه دوستم داری یا نه مهم اینه كه تو مهمی

فرستنده : سارا جون


 
 

 

سرمایه ام دو سکه محبت است یکی مال تو...
و دیگری صدقه به نیت شادی تو

فرستنده : 09364xxx669 - مهسا


 
 

 

من هنوزم از بازي كلاغ پر می ترسم! می ترسم بگویم تو، و تو آرام بگویی پر!

فرستنده : 09127xxx027 - هادی م


 
 

 

به حقيقت من و تو آگاهيم ، هر دومون گمشده يك راهيم ، هر دوزخمي شده يک شلاق، هر دو نفرين شده يك آهيم ، منو تو عاشق بي تدبيريم ،    
من و تو مجرم بي تقصيريم ، گر نباشيم در اين راه باهم، بيگمان در تنهايي ميميريم.

فرستنده : 09385xxx151 - چیلرو از زرند


 
 

 

بزرگترین بازنده زندگی کسی است که نمیداند قلب چه کسی برایش می تپد

فرستنده : 09379xxx289 - cray love


 
 

 

دستایی رو پیدا کن که در ضعیف ترین حالتت نگهت دارن. چشمایی که در زشت ترین حالتت نگاهت کنن. قلبی رو که وقتی توی بدترین حالت هستی دوست داشته باشه ، اگر تونستی اینارو پیدا کنی بدون که عشق رو پیداکردی.

فرستنده : 09365xxx988 - عاطفه


 
 

 

نگاهت شکست ستمگریست و چشمانت به من گفتند که فردا روز دیگریست ...

فرستنده : 09369xxx418 - رها.ص


 
 

 

مثل آن است که شاهرگ احساسم را زده باشی ...
بند نمی آید دوست داشتنت !

فرستنده : 09369xxx418 - رها.ص


 
 

 

دنیا را‎ ‎میدهم برای لبخندت ، هراسی نیست .شاد‎ ‎که باشی دوباره دنیا از ان من است ...

فرستنده : 09369xxx418 - رها.ص


 
 

 

*
*

*  *
*

*

**

*
کجايي؟ توستاره ها پيدات نکردم ، آخ يادم نبود تو ماهي!

فرستنده : 4C-X7 ازهمدان - 09189xxx652


 
 

 

نمیدونم دوست داشتن چیه! اما گاهی احساس میکنم که برای بودن با تو احساس دلتنگی میکنم، به نظرت این چه حسیه؟

فرستنده : 09174xxx078 - لیلا از بوشهر


 

 

بنگر كه بزرگ ترين ارزوي من چه كم حرف است "تو"

فرستنده : 09119xxx692


 
 

 

خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم

فرستنده : 09119xxx912 - Saffari


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, ] [ 21:49 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 241
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 242
بازدید ماه : 632
بازدید کل : 892356
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33