باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به خواب، نه ؛ 
به روياهايم ميروم!
آنجا هرچقدر كه دلم بخواهد زندگي خواهم كرد؛ 
وقتي بيدار بودم، هرگز زندگي نكردم...

فرستنده : 09377xxx423


 

من كه بروم جابراي خيلي ها باز ميشود توي دلت! انگار زيادي جا گرفته ام!

فرستنده : 09119xxx692

 

من رو از خونه قلبت بيرون انداختي، بي‌ انصاف درو باز كن دستم لاي در گير كرده!

فرستنده : 09119xxx909

 

زيباترين گلها را براي زيبايي زندگيت و كوتاهي عمرشان را براي غمهايت آرزو مندم

فرستنده : 09119xxx909

 

يك بوسه، تقديم به آن كه دارمش دوست، تقديم به آن كه قلبم از اوست، اگرمهتاب از تن بر كند پوست، جدا هرگز نگردد يادم از "دوست"

فرستنده : 09119xxx909


 

من نالم ازجدايی اى نازنين كجايى؟
سوزم زدرد هجرت اى بهترين كجايى؟
در باغ آرزوها ديگر گلی نمانده
درحسرت گل هستم اى بهترين كجايى؟

فرستنده : 09119xxx909

 

 

ما دل فروشان دل به بازار رفاقت ميبريم هرچه داريم ميفروشيم و رفاقت ميخريم

فرستنده : 09119xxx909

 

 

دلم گرفته از آدمايي كه ميگن دوستت دارم اما معنيشو نميدونن، از آدمايي كه ميخوان ماله اونا باشي اما خودشون مال تو نيستن، از اونايي كه زير بارون برات ميميرن، وقتي آفتاب ميشه همه چيز يادشون ميره!.

فرستنده : 09119xxx909


 

دراين شهرصداي پاي مردميست كه همچنانكه تو را ميبوسند، طناب دار تو را ميبافند، مردميكه صادقانه دروغ ميگويند و خالصانه به تو خيانت ميكنند، در اين شهر هر چه تنهاتر باشي پيروزتري...

فرستنده : 09135xxx696


 

باران همیشه میبارد اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند نامردیست ان همه اشک را به یک چشمک فروختن

فرستنده : علیرضا


 

با من باشی دوست دارم /تنها باشی دوست دارم /امروز روز میلادته /هرجا باشی دوست دارم تولدت مبارک

فرستنده : علیرضا


 

هرروز برات رویایی باشد دردست نه دوردست عشقی باشد دردل نه درسر ودلیلی باشد برای زندگی نه روزمره گی تولدت مبارک

فرستنده : علیرضا


 

دیرگاهی هست که تنها شده ام قصه غربت صحرا شده ام من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها شده ام کاش چشمان مراخاک کنندتا نبینم که چه تنها شده ام

فرستنده : علیرضا


 

فقیر به دنبال شادی ثروتمند،وپولدار به دنبال آرامش زندگی است؛کودک به دنبال آزادی بزرگتر،
وبزرگتر به دنبال سادگی کودک است،پیر به دنبال قدرت جوان،وجوان در پی تجربه سالمند است؛آنان که رفته اند در آرزوی بازگشت،وآنان که مانده اند در رویای رفتن . . .
خدایا ! کدامین پل در کجای دنیا شکسته است که هیچکس به مقصدش نمیرسد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:اس ام اس عاشقانه,دوستانه, دلتنگي,جك,و,,,, ] [ 14:36 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 679
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 680
بازدید ماه : 1070
بازدید کل : 892794
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33