باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی»
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک های مفید

معمولا تمام افرادی که در جامعه زندگی می کنند و در کار های دسته جمعی شرکت دارند فوتبال محلی را حد اقل ده ها بار تجربه کرده و از آن لذت برده اند. بیشتر مسابقاتی که در این سبک از فوتبال انجام می شود بدون قانون کلی بوده و برای حفظ حق خود در مورد مکان بازی است. بازی Urban Freestyle Soccer بر همین اساس تولید و عرضه شده است. در این بازی بیش از ۵۰ بازیکن حرفه ای در گروه های متفاوت پراکنده شده و هر کدام از آن ها دارای تکنیک و مهارت های خاصی هستند. هم اکنون می توانید نسخه ی کم حجم شده ی این بازی بسیار مهیج و جذاب را به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” دریافت کرده و لذت فوتبال حرفه ای را حس کنید !

برخی از ویژگی های منحصر بفرد بازی Urban Freestyle Soccer :

- گرافیک فوق العاده زیبا نسبت به حجم بازی
- تکنیک های فوق العاده زیبا و حیرت آور بازیکنان
- رفتارهای طبیعی و جذاب بازیکنان
- دارای ۵ حالت مختلف از جمله تمرینات و مسابقات
- مسابقه دادن در قالب تیم های ۴ نفره در مکان های متنوع شهری
- و … .


ادامه مطلب

مجموعه بازی های فیفا ( FIFA ) یکی از قدیمیترین و محبوب ترین بازی هایی است که تا کنون به سبک فوتبالی ساخته شده است. FIFA 99 که یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین بازی های FIFA است , هنوز که هنوز است آن را در بیشتر گیم نت ها و مغازه های Play Station بازی می کنند ! هر چند گرافیک بازی بسیار کم بوده و بازی نیز با سیستم های ۱۲ سال پیش مطابقت دارد ولی می تواند شما را ساعت ها و حتی روز ها سرگرم کند. هم چنین می توان گفت که بازی FIFA 99 یکی از موفق ترین هایی است که تا کنون توسط شرکت EA ساخته شده است. هم اکنون می توانید این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده را به صورت رایگات از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:دانلود بازی مسابقه ای Ostrich Runners کم حجم, ] [ 13:31 ] [ {Cloner} ]

بازی فوق العاده محبوب و جذاب Snail Mail یکی از بازی هایی است که در سبک سرعتی و اعتیاد آور به نوعی بی نظیر است و بازی از جذابیت فوق العاده زیادی برخوردار است. در این بازی شما قادرید با هدایت حلزون کوچک و چالاک به بازی پرداخته و رکورد خود را بزنید تا به مراحل بالا تر و جذاب تری صعود کنید. داستان بازی از این قرار است که در زمان های بسیار دور موجودات شرور قصد داشتند تا سرزمین حلزون ها را نابود سازند که قهرمانی از آن ها تصمیم میگیرد تا به نابودی آن ها بپردازید تا سرزمینشان را از دست دشمنان در امان نگه دارد.

 


ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
لینک های مفید
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 148
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 891987
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33