باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انیشتین میگه: عشق مثل ساعت شنی میمونه ، همزمان که قلبت رو پر میکنه مغزت رو خالی میکنه ، البته واسه اونایی که مغزشون پره ، تو نگران نباش !

فرستنده : 09185xxx251 - paria

 

اسمت رو روی کوه نوشتم خراب شد...
اسمت رو روی شمع نوشتم آب شد...
اسمت رو روی قلبم نوشتم شکست...
جمع کن بابا خودتو با این اسمت!

فرستنده : 09185xxx251 - paria

 

دانشمندان دارن تحقیق میکنن که یک انسان تا چند وقت میتونه بدون مغز زندگی کنه ....
یه لطفی بکن و سن خودتو بهشون بگو..!

فرستنده : مهربان

 

از شب پرسیدم چه بنویسم واسه کسی که دوستش دارم؟ گفت:مگه بیکاری بگیر بخواب.

فرستنده : Tabassom

 

به سراغ من اگر می‌آئید
.
.
.
سر راهتون بی زحمت دو تا نون سنگگ هم بگیرین

فرستنده : مهربان

 

اوه چه بویی میاد!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نه همون بالا بود اینجا نمیاد

فرستنده : مهربان

 

خواستم جونمو فدات کنم ، باخودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!!!!

فرستنده : مهربان

 

در خرابه های قلبت کارگری بیش نیستم
.
.
.
.
سیمان بفرست کار خوابیده..!

فرستنده : مهربان

 

اگه گفتی شباهت هویج با کفش ملی چیه؟
.
.
.
باشه بابا فهمیدم می دونی، نمی گم.
فقط می خواستم یادآوری کرده باشم

فرستنده : مهربان

 

خنجر زدی بر سینه ام ، وای سینه ام ، وای سینه ام / آتش زدی بر خرمنم ، وای خرمنم وای خرمنم آی خرمنم وای خرمنم ..... آفرین همینطور ادامه بده

فرستنده : مهربان

 

به اندازه موهای سرم دوست دارم،به اندازه موهای ریخته شده ام عاشقتم، به مقدار دفعه هایی که شونه کردم بهت وفا دارم،شناختی؟
منم،منم حسن کچل!

فرستنده : 09122xxx730

 

درتنهاترين شبهاي من صداي توست. تنها تو هستي كه صورتم را در تنهايي شب نوازش مي كني و تنها دليل بيدار بودنم تو هستي
اي پشه

فرستنده : 09122xxx730

 

توجه
.
.
.
.
توجه
.
.
.
.
توجه فرماييد
.
.
.
.
.
.
از توجه شما ممنونم

فرستنده : 09122xxx730

 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فوضول اگه ميخواستم حرفي بزنم همون بالا ميزدم ‏!!‎‎!

فرستنده : 09122xxx730

 

باهمه وجودم سرمو روشونه مهربون تو میذارم و یواشکی دماغمو با لباست پاک میکنم!!

فرستنده : 09122xxx730


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:13 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 118
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 509
بازدید کل : 892233
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33