باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





همیشه گوشیم که زنگ میخوره میذارم چند ثانیه بگذره بعد جواب میدم
اینطورى فکر میکنن ما هم کار و زندگى داریم !!!

فرستنده : behrooz/ahwaz


 

 

در نوميدي بسي اميد است/پايان شبه سيه سپيد است.
اميد ما هم به همين يه بيت است.

فرستنده : Ari jOn

 

 

قابل توجه آقايون در سن ازدواج>>><<<<<:::::::::::>>>>><<<
نيروي انتظامي اعلام کرد::::>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<
دختران بد حجاب 50 هزار تومان جريمه خواهند شد
پس حتما قبل از ازدواج ، خلافي دختر رو در بياريد

فرستنده : غریبه ی آشنا

 

 

پسر به دختر : می خوای خورشید زندگی من باشی ؟
دختر : آره
پسر : پس ۹۲,۹۵۵,۸۸۷٫۶ مایل از من دور بمون !

فرستنده : eliza

 

 

وسعت عشق پسران چنان وسیع است که اگر عاشق دختری شوند
عاشق دوستانش نیز میشوند

فرستنده : eliza

 

 

خدا هیچ چیز که به ما نداده باشه
دو چیز را زیاد داده
به من صبر زیاد و به تو روی زیاد !

فرستنده : eliza

 

 

واكنش زنها بعد از نگاه شوهرشون... . . . . ... . . . . .
زن اروپایی: عزیزم این نگاهت رودوست دارم....
زن ایرانی: چیــــــــــــــه ؟ بیا منو بخـــــــــــور

فرستنده : agha alirezaye gol

 

 

وقتی پیر شدیم برای بچه هامون تعریف میکنیم ٰ، یه مرد نفت رو ملی کرد ، یه نامرد اینترنت رو .....

فرستنده : MILAD 73

 

 

این زوج های عاشقی که روی ریل قطار و به سمت غروب خورشید قدم می زنند
یا تا حالا سوار قطار نشده اند یا اگه سوار شده اند دستشویی نرفته اند
یا اگه دستشویی رفته اند به سیستم دفع فاضلاب قطار دقت نکرده اند

فرستنده : MILAD 73

 

 

یعنی اگه اسمت
"میرزا پشم الدین خانِ گل کَلَمیان"
هم باشه، وقتی میخوای ایمیل درست کنی
میگه قبلا یه ایمیل با این اسم ساخته شده ..!

فرستنده : hosseinp

 

 

عسل......هلو......نفس........شیرین.....آلبالو.......طلا......الماس.......نقره.......مس.......آهن پاره........دمپایی کهنه.......نون خشک....... خریداریم!!!؟؟؟

فرستنده : علی خنده

 

 

فهمیدن صدای خری که از روی فهم عرعر میکند بهتر از صدای گوسفندی است که از روی عادت بع بع میکند!!

فرستنده : علی خنده

 

 

خـــانوما ، آقــایون توجه کنن:
.
... ... ... ... .
.
.
.
.
از توجهتون ممنونم...
ايشالا جبران کنم...!!!!

فرستنده : agha alirezaye gol

 

 

رئیس جیست!؟ :
فردی که وقتی شما دیر به سر کار می‌روید خیلی زود می‌آید
و زمانی که شما زود به اداره می‌روید یا دیر می‌آید و یا مرخصی است …!

فرستنده : دیبا

 

 

رفتم تو اتاقم به بهونه ی درس خوندن ، تو فیس بوک بودم و ول میچرخیدم تو پیـجـام ..
ده دقیقه که گذشت مامانم داد زد چیکار میکنی ؟!!
گفتم دارم درس میخونم ..
هیچی نگفت ، یه پنج دقیقه بعد دوباره گفت چیکار میکنی ؟!!
گفتم درس میخونم دیگــــــــه ..!!
گفت : پس حداقل بیا کتاباتو ببر بهتر متوجه بشی ..!!!
منو میگی ~~~> :| =))))) !!!!!!

فرستنده : دیبا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:16 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 506
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 507
بازدید ماه : 897
بازدید کل : 892621
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33