باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عکس های زیبا و خارق العاده ترین آکواریوم های جهان
در این مقاله با پنج مورد از زیباترین آکواریوم های جهان اشنا خواهید شد. یک آکواریوم خوب قطعا یک مکان شگفت انگیز برای مشاهده موجودات آبزی از نزدیک است. جدا از نوع آکواریوم، وزن و نوع ابزیان آن، مشاهده آکواریوم میتواند برای بسیاری از ما لذت بخش باشد. ایران ناز، در اینجا فهرستی از زیباترین و بزرگترین آکواریوم های جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

آکواریم برلین : این آکواریوم شگفت انگیز در برلین آلمان واقع شده است. این آکواریوم دارای 2600 ماهی از 56 نوع متفاوت می باشد که به صورت استوانه ای شکل طراحی شده است و بزرگترین آکواریوم استوانه ای شکل در جهان می باشد.
 
عکس های زیبا و خارق العاده ترین آکواریوم های جهان

آکواریوم گرجستان : این آکواریوم منحصر به فرد در جرجیا آتلانتا واقع شده است و بزرگترین آکواریوم جهان می باشد. این آکواریوم شامل 120 هزار حیوان آبزی از 500 گونه متفاوت می باشد. این آکواریوم هرساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب میکند.
 
عکس های زیبا و خارق العاده ترین آکواریوم های جهان

آکواریوم دبی : آکواریوم دبی یک آکواریوم خاص است با 33 هزار موجود آبزی از 150 گونه متفاوت. در این آکواریوم با توجه به طراحی جالبی که شده است، میتوانید سفر شگفت انگیزی را تجربه کنید.
 
عکس های زیبا و خارق العاده ترین آکواریوم های جهان

آکواریوم اکیناوا :
این آکواریوم در اکیناوای ژاپن واقع شده است و دومین آکواریوم بزرگ در جهان می باشد. این آکواریوم شامل 26 هزار موجود آبزی در 740 گونه متفاوت می باشد.
 
عکس های زیبا و خارق العاده ترین آکواریوم های جهان

آکواریوم دواقیانوسی : آکواریوم دو اقیانوس که در مکان پنجم این فهرست می باشد در شهر کیپ تاون در کشور آفریقای جنوبی احداث شده است. در حقیقت در این آکواریوم شما تلفیقی از موجودات دو اقیانوس اطراف آفریقا ،یعنی اقیانوس هند و اطلس رو در شهری که این دو اقیانوس در دماغه امید نیک به هم میرسند ، خواهید دید. هفت مجموعه نمایشی این آکواریوم بیش از 30000 آبزی را در خود جای میدهد.
 
عکس های زیبا و خارق العاده ترین آکواریوم های جهان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:عکس های زیبا و خارق العاده ترین آکواریوم های جهان , ] [ 15:59 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 619
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 620
بازدید ماه : 1010
بازدید کل : 892734
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33