باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انسان سه راه دارد:
راه اول از انديشه مي‌گذرد،
اين والاترين راه است.
راه دوم از تقليد مي‌گذرد،
اين آسان‌ترين راه است.
و راه سوم از تجربه مي‌گذرد
اين تلخ‌ترين راه است.
((کنفوسيوس))

فرستنده : مرتضی جون


 

 

به ميزاني كه انسان از سطح معمولي اوج بكيرد ،به خلوت مي رسد(شريعتي)

فرستنده : Amirali...

 

 

وقتي برسي سر دوراهي ** ندوني کجاي راهي ** تا بخوايي از اينو اون بپرسي ** مي بيني که ته راهي

فرستنده : غریبه ی آشنا

 

 

فکر مي‌کني دردِ من بخاطر خورشيد است؟ چه فايده بهار بيايد؟ بادام‌ها شکوفه کنند؟ آخرش مگر مرگ نيست؟ هست، اما مگر من مي‌ترسم از مرگي که خورشيد مي‌آورد؟ من که هر فروردين يک سال جوان‌تر مي‌شوم، هر بهار عاشق‌تر مي‌شوم، مي‌ترسم؟ آه دوستِ من، دردِ من چيز ديگري است.... " اورهان ولي "

فرستنده : غریبه ی آشنا

 

 

پروردگارا
دلم پر از آرزوهاى بزرگ است و دستانم خالى
يا دستانم را پر كن يا دلم را از آرزوهاى بزرگ خالى
كوروش كبير

فرستنده : telesm

 

 

مهمترین اعضای بدن دل و دماغ اند
که اگر دنیا را داشته باشی
و این دو را نه
هیچ نداری !

فرستنده : telesm

 

 

شريعتي جه زيبا ميكويد:هر دو مي كوشيم تا خود را به<آخرين قرباني>برسانيم.راستي آخرين قرباني كيست؟براي من ،تو،براي تو ،من.....

فرستنده : Amirali...

 

 

در بن بست هم راه آسمان هست پرواز را بياموز!

فرستنده : 09127xxx027 - هادی م


نظرات شما عزیزان:

dm
ساعت17:02---28 فروردين 1391
سلام دوست گلم خوبی عزیزم؟؟
وبلاک خیلی قشنگو باحالی داری خیلی خوشحال میشم به من هم سر بزنی و نظر تو درباره وبلگم بدونم
راستی اگه دوست داری تبادل لینک کنیم به من خبر بده تا تبادل کنیم


خیلی ممنونتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:اس ام اس فلسفه, ] [ 16:53 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 144
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 535
بازدید کل : 892259
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33