باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یک اشتباه را یک جوک در نظر میگیرید
اما زمانی که در وضعیت بدی قرار دارید ، حتی از یک جوک ناراحت میشوید و اشتباه میپندارید . . .

فرستنده : MoTeZaaD


 

 

این روزها همه ترس از دست دادن آبروی خود دارند
اما به سادگی آبروی دیگران را می برند . . .

فرستنده : MoTeZaaD

 

 

كورش كبير:من براي متنفربودن ازكسانيكه ازمن متنفرند وقتي ندارم, زيرامن گرفتاردوست داشتن كساني هستم كه مرا دوست دارند

فرستنده : 09102xxx359

 

 

در مسابقه بین شیر و گوزن ،بسیاری از گوزن ها برنده میشوند
چون شیر برای غذا میدود و آهو برای زندگی
پس
” هدف مهم تر از نیاز است “

فرستنده : MoTeZaaD

 

 

هرگاه میخواهی بدانی که چقدر محبوب و غنی هستی
هرکز تعداد دوستان و اطرافیانت به حساب نمی آیند
فقط یک قطره اشک کافیست
تا ببینی چه تعداد دست برای پاک کردن اشک های تو می آید. .

فرستنده : MoTeZaaD

 

 

سطر ها بسیار موثر هستند
چون به شما میفهمانند که :
نظم و ترتیب همیشه در اولویت است
 سکوت معنی دار بهتر از کلمات بی معنی است . . .
 

فرستنده : MoTeZaaD

 

 

اشکی که هنگام شکست میریزیم عرقی است که هنگام تلاش نریخته ایم

فرستنده : salar

 

 

صدای خنده خدا را میشنوی؟ دعاهایت را شنیده و به انچه محال میپنداری میخندد

فرستنده : eli joooooon

 

 

تــرس از پایان مانعی است بر یک آغاز . .

فرستنده : مصطفی

 

 

گاه آدمی در بیست سالگی می میرد ، ولی در هفتاد سالگی به خاک سپرده می شود.
(صادق هدایت)

فرستنده : مرتضی-جون

 

 

هر حقیقتی از سه مرحله می گذرد:
نخست، به مسخره گرفته می شود. دوم، به شدت با آن مخالفت می شود و سوم، به عنوان امری بدیهی پذیرفته می شود.
(شوپنهاور)

فرستنده : مرتضی-جون

 

 

کسی چه میداند..؟
شاید این جهان خود جهنم جهان دیگری باشد...
(کافکا)

فرستنده : مرتضی-جون

 

 

اگر جایی که ایستاده اید را نمی پسندید، عوضش کنید شما درخت نیستید!!(پاسکال)

فرستنده : مرتضی-جون

 

 

دیشب که نمیدانستم برای کدام یک از درد هایم گریه کنم کلی خندیدم ..!!
صادق هدایت

فرستنده : مرتضی-جون

 

 

کورش بزرگ:
من برای متنفر بودن از کسانیکه از من متنفرند وقتی ندارم،
زیرا من گرفتار دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند….!

فرستنده : mehrshad 091771285vv


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:اس ام اس فلسفه, ] [ 17:5 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 774
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 775
بازدید ماه : 1165
بازدید کل : 892889
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33