باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یه دستگاهی باید اختراع بشه ...
این قر و غمزه  رو از صدای دخترا حذف کنه ...
تا آدم بفهمه چی میگن ...
یه جور نویزگیر تقریبا !
مخترعین عزیز دست بجنبونید ...

فرستنده : ممزی پرنده


 

 

پسر: با شکم خالی چند تا سیب میتونی بخوری؟
دختر: شش تا!
پسر: فقط یکی میتونی چون موقع خوردن سیب دوم شکمت دیگه خالی نیست
دختر: چه جلب حتما برای دوستام تعریف میکنم
دختر: با شکم خالی چند تا سیب میتونی بخوری؟
دختر دوم: ده تا
دختر: اه، اگه میگفتی شش تا، یه معمای جالب میشد

فرستنده : حسین از شهریار

 

 

خبر دست اولََََ :خانم ها توانستند فرق بین پدال گاز و ترمز را کشف کرده و به وجود دنده ی دو در چند ماشین پی ببرند.

فرستنده : mammad highschool

 

 

دروغ دختر ها
تو برام مثل داداشی = یعنی جلو تر نیا
من تو رو اندازه داداشم دوست دارم=چون حالم از داداشم به هم می خوره
از دست من ناراحتی=هستی که باش به من چه
من حالم بده = یعنی باید ببریم کافی شاپ و کلی چیز برام بخری
من فقط با تو حرف می زنم = با بقیه می خندم
من همیشه پیشت می مونم = مخصوصا وقتی که کمیته بیاد
خاطرت برام عزیزه = خاطر همون خاطره است یعنی باید یه خاطره بشی
دیروز یکی بهم متلک انداخت = یعنی بیا خواستگاریم

فرستنده : sa.mor

 

 

سلامتی خانم هایی که میخوان پارک دوبل کنن
روسری لیز میخوره ، شال میافته از سرشون
دکمه مانتو باز میشه ، دستشون میخوره به برف پاک کن
اشتباهی میزنن تو ۴ به جا دنده عقب آخر سر هم خاموش میکنن !

فرستنده : MoTeZaaD

 

 

پیامک قلمراد به نامزدش:
تو خشگلی مثل پری
اما کثافت و خری
اگرچه تو خیلی خری
همیشه درقلب منی
دوستت دارم کثافت
خاک تو سر قیافت

فرستنده : x.x

 

 

قیافه بعضی از دخترا بعد از حموم طوری میشه که به خورشید میشه مستقیم نگاه کرد ولی به اونا نه !

فرستنده : MoTeZaaD

 

 

من سوپرماركت دارم
خانومه اومده میگه شیر تاریخ روز دارین
میگم بله
میگه تاریخش که نگذشته سالمه?
میگم پ.ن.پ تاریخش مال شیش سال پیشه فاسد فاسد اصلا خود سمه بدم از این دنیا راحت شی?

فرستنده : K-H

 

 

تنها روزی که یک زن خوشحال بیدار میشه ، روزِ عروسیشه ؛ چون تنها روزیه که از اول که بیدار میشه میدونه چی باید بپوشه !!!

فرستنده : مژده

 

 

زنی که سرو صدا داره یعنی دوستت داره
از زنی که ساکت شده بترس
یعنی پایان .

فرستنده : salh

 

 

ﺍﺯﺷﻨﯿﺪﻥ"ﻋﺰﯾﺰﻡ"!
ﺩﺭﺻﺤﺒﺘﻬﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺫﻭﻕ ﻧﮑﻨﯿﻦ
ﺑﻪ ﻋﻄﺴﻪﯼ ﮔﺮﺑﻪﻫﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺭﻭ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻥ!!

فرستنده : amirAli

 

 

میگن اگه می خوای عیب و ایراد یه دختر رو بفهمی برو پیش دوستاش ازش تعریف کن !!!

فرستنده : amirAli

 

 

اقایون حواسشون باشه......
اگه به یک دختر بگی وااااای چقدر خوشگل شدی امشب، ممکنه برای چند دقیقه یادش بمونه
اما اگه بهش بگی چقدر زشت شدی، تا روزی که زندس یادش نمیره..

فرستنده : amirAli

 

 

تا حالا دقت کردین:
پسرا 10 دقیقه آماده میشن 4 ساعت میرن بیرون
دخترا 4 ساعت آماده میشن 10 دقیقه میرن بیرون..!!

فرستنده : amirAli

 

 

مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید/شوهر خوب مگر گیر کسی می آید(خواهر حافظ)

فرستنده : Spiffy Smile

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:جک زنانه, ] [ 15:57 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 998
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 999
بازدید ماه : 1389
بازدید کل : 893113
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33