باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

تا هميشه ميخواهمت پس رفتنت آغاز ويراني ست...حرفش را مزن
 

 

فرستنده : 09383xxx322 - عاشق سرگردون از قشم

 

 

شب و روز ميبارم...
تو فقط رنگين كمان لحظه هايم باش!

 

فرستنده : 09383xxx322 - عاشق سرگردون از قشم


 
 

 

من نباشم دنيا يك من كم دارد! تو نباشى من يك دنيا كم دارم!

 

فرستنده : 09119xxx692


 
 

 

تمنا دارم از آسمان آبي كه اگه حتي قطره اي از خوشبختي باريد براي تو باشد....

 

فرستنده : مريم


 
 

 

کاش حوله ای بودم آویزان به میخ ، تا هرروز صبح قبل از همه صورتت را می بوسیدم

 

فرستنده : 09353xxx419 - شیخ علیشاهی


 
 

 

دل من ==> پیش تو
عشق من ==> خنده تو
فكر من ==> چهره تو
امید من ==> نگاه تو
جون من ==> فدای تو

 

فرستنده : 09353xxx419 - شیخ علیشاهی


 
 

 

من عشق را در تو
تو را در دل
دل را در موقع تپیدن
وتپیدن را بخاطر تو دوست دارم
من غم را در سکوت
سکوت را در شب
شب را در بستر
و بستر را برای اندیشیدن برای تو دوست دارم
من دنیا را به خاطر خدایش خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم
تقدیم به کسی از عشقم خبر نداره
عزیزتر از جانم ...

 

فرستنده : 09388xxx442 - محمد


 
 

 

حرفامو باوركن بدجور گرفتارم / هم بغض بارونم هر لحظه مي بارم /  اين بي قراري ها تقصيره چشماته /  اي كه نمي بيني تو قلب من جاااااته

 

فرستنده : @09355xxx184 - J_ml


 
 

 

هر انسان لبخندی از خداست;
تبریک به تو که زیباترین لبخند خدایی...

 

فرستنده : 09357xxx602 - حسین از بوکان


 
 

 

بهشت برین آسمانی گمشده من...
بودن با "تو"
در همین زمین خاکی ست.

 

فرستنده : 09355xxx787


 
 

 

احتياج به مستى نيست!
يك استكان چاى هم ديوانه ام ميكند وقتى ميزبان چشمان تو باشم.

 

فرستنده : 09354xxx858


 
 

 

با تو میمانم بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم زیرا فردا بیشتر از امروز دوستت خواهم داشت.

 

فرستنده : 09147xxx057


 
 

 

به قلب مهربانت بگو هيچ چيز ياد تو را از خاطرم نخواهد برد،حتي وجود فاصله ها...

 

فرستنده : 09196xxx132


 
 

 

گلها امضای خدا بر روى زمين هستند. تقديم به توكه زيباترين امضاى خدايى....

 

فرستنده : 09196xxx132


 
 

 

باز يادت ميكنم تا كه نگويي بي وفاست از تو دورم ولي اين دل هميشه با شماست.

 

فرستنده : علی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:اس ام اس, ] [ 21:37 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 770
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 771
بازدید ماه : 1161
بازدید کل : 892885
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33