باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خداوندا :عزیزانی دارم که رسمشان معرفت است و یادشان صفای دل پس انگاه که دست نیاز به سوی تو ارند پر کن از انچه در مرام خدایی داری .امین

فرستنده : نیلوفر


 

 

گاهی دلم میخواهد , وقتی مثل کودکی هایم بغض میکنم ... خدا از آسمان به زمین بیاید , اشک هایم را پاک کند و دستم را بگیرد و بگوید: اینجا آدمها اذیتت میکنند؟ بــیـــا بــــــرویــــــــم .... ...

فرستنده : мя.√esΛm

 

 

خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و کمکم کن تا درهایی که به رویم می بندی با اسرار نگشایم
"خدایا سپاس"

فرستنده : لطیفی از تکاب

 

 

در لحظه های با تو بودن، لحظه های بی تو بودن را نفرین میکنم و در لحظه های بی تو بودن، لحظه های با تو بودن را آرزو میکنم! من کجای لحظه هاتم؟ تو که اوج لحظه هامی
 

فرستنده : دیبا

 

 

وقتی سکوت خدا را در برابر راز و نیازت دیدی، نگو خدا با من قهر است! او به تمام کائنات فرمان سکوت داده تا حرف تو را بشنوند، پس حرف دلت را بگو
 

فرستنده : دیبا

 

 

تو دنیایی زندگی میکنم که گه گاه یادت میکنن! اما تو هنوز به یادشونی! از اون روز میترسم که کسی یادت نکنه

فرستنده : دیبا

 

 

خدایا! صدایت میکنم چون در این دنیا دیگر صدا به صدایی نمیرسه اما تو گفتی که شنوایی واسه همین فقط تو رو صدا میکنم.... تنهام نذار......

فرستنده : دیبا

 

 

خدایا ما اگر بد کنیم تو را بنده های خوب بسیار ولی اگر تو مدارا نکنی ما را خدای دگر کجاست؟

فرستنده : zahra

 

 

چه خداى عاشقى كه گناه ميخرد و بهشت ميفروشد و ناز بنده ميكشد.

فرستنده : 09175xxx541 - Yahya

 

 

خالق من “بهشتي” دارد ، نزديك ، زيبا و بزرگ و “دوزخي” دارد، به گمانم كوچك و بعيد و در پي دليلي ست كه ببخشد ما را . . . "دكتر على شريعتي"

فرستنده : 09396xxx793 - sibar

 

 

راز تمامى نيايش ها و پرستش ها در سرازير شدن اشك هاست اشك ها مقدس اند خداوند دل آنهايى را كه دوست دارد با اشك هاى عشق پرميكند.

فرستنده : 09396xxx793 - sibar

 

 

دلم گرم خداونديست،كه با دستان من گندم براي يا كريم خانه ميريزد! چه بخشنده خداي عاشقي دارم! كه ميخواند مرا با آنكه ميداند گنهكارم! دلم گرم است ، ميدانم بدون لطف او تنهاي تنهايم… برايت من خدا را آرزو دارم.

فرستنده : 09396xxx793 - sibar

 

 

خدايا: دستهايي دارم خالي رو به سويت و دختري دارم بهتر از گلبرگها از هر آنچه كه خودت نيكتر ميداني بر او دريغ مكن....آمين

فرستنده : مريم

 

 

از تصادف جان سالم به در برده بود و میگفت زندگی اش را مدیون ماشین مدل بالایش است و خدا همچنان لبخند میزد....
 

فرستنده : shaghayegh

 

 

خدایا
عجب از آدمی، که نشانه‌ هایت را می‌بیند و انکارت می‌کند
و عجب از تو که انکارش را میبینی و مهربانی میکنی . . .

فرستنده : SeVeN


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس خداوند, ] [ 11:51 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 255
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 646
بازدید کل : 892370
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33