باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خدایا تمام خنده های تلخ امروزم را می دهم یکی از آن گریه های شیرین کودکیم را پس بده

فرستنده : o0o0


 

 

ماهيان ازتلاطم دريا به خدا شكايت بردند ، چون دريا آرام شد خود را اسير تور صيادان يافتند. تلاطم هاي زندگي حكمتي ازخداوند است پس ازخدا بخواهيم دلمان آرام باشد نه درياي اطرافمان

فرستنده : 09364xxx083 - ترلان

 

 

آرامش; نبودن جدال نيست

تجربه حضور خداست

هميشه برايت آرزوي آرامش دارم

فرستنده : 09366xxx920 - ايمان مهدوي از ساري

 

 

آنسوی دلتنگى ها همیشه خدایی هست که داشتنش جبران همه نداشتن هاست.
 

فرستنده : میعاد

 

 

خدا را دوست دارم چون هر چه دارم از او دارم،اگر عاشقم از اوست،از صادقم صداقتم از اوست،اگر شادم شادیم از اوست اگر زندگی میکنم زندگیم از اوست...

فرستنده : میعاد

 

 

خدايا!....
همه از تو مي خواهند..بدهي....
من از تو مي خواهم: بگيري...
خدايا!...
اين همه حس دلتنگي را از من بگير...

فرستنده : morteza

 

 

خدایا با وجود اینکه هر زمان من از تو کمک خواستم اما من به اون چیزی که خواستم نرسیدم هیچ وقت از تو دلگیر نشدم...

فرستنده : میعاد

 

 

آدمی به خودی خود نمی افتد …
اگر بیفتد از همان سمتی می افتد که به خدا تکیه نکرده است …

فرستنده : پریسا

 

 

خدایا ریشه شادی های مرا در غم دیگران قرار مده

فرستنده : ati

 

 

خدایا کسانی را بر سر ما قرار نده که در آینده خنده هایشان با دیگران و دلتنگیهایشان برای ما بماند...

فرستنده : مژده

 

 

من خدا را دارم...

كوله بارم بر دوش ، سفرى مى بايد ، سفري تا ته تنهايي محض ، هركجا لرزيدي ، ازسفر ترسيدى ، فقط آهسته بگو: 
من خدا را دارم...

فرستنده : 09183xxx317

 

 

عشق رازيست كه تنها به خدا بايد گفت چه سخن ها كه خدا با من تنها دارد

فرستنده : 09396xxx793 - sibar

 

 

دراين متروكه دنيا كه يارى نيست نشانى از كسى يا از ديارى نيست به عشقى جز خداوند اعتبارى نيست.

فرستنده : 09396xxx793 - sibar

 

 

گاهی اونقدر خدا زود به خواسته مون جواب میده که باورمون نمیشه از طرف اون بوده
اینجاست که میگیم عجب شانسی آوردم . . .
 

فرستنده : mehrshad

 

 

عشق به خدا مثل لینک دانلود میمونه یه درخواست که میکنی 100تا از طرفش برات میاد

فرستنده : کسرا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس خداوند, ] [ 11:52 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 888
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 889
بازدید ماه : 1279
بازدید کل : 893003
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33