باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آواز خدا همیشه در گوش و دل است ، کو دل که دهد گوش به آواز خدا

فرستنده : 09383xxx322 - عاشق سرگردون از قشم


 

 

هر کجا ذکر خدا هست تو را يادم هست ، هر کجا ياد خدا بود مرا ياد آور.

فرستنده : 09384xxx901 - پیام از بندرعباس

 

 

شادی لحظه های من، تو با منی خدای من / بغض صدامو میشناسی، دست دعامو میشناسی / فقط تویی تو خلوتم، منتظر اجابتم

فرستنده : کسرا

 

 

همیشه توی بهترین لحظه رسیدی، به داد این دل بی قرار / بدون تو نمیتونم راهو ببینم، خدا منو تنها نذار

فرستنده : کسرا

 

 

هیچ چیز در زندگی شیرین تر از این نیست که کسی انسان را دوست بدارد. من در زندگانی خود هر وقت فهمیده ام که مورد محبت کسی هستم , مثل این بوده است که دست خداوند را بر شانه خویش احساس کرده ام...

فرستنده : amirAli

 

 

گاهی صدای تو برای خدا آنقدر زیباست که سکوت میکند که تو هزاران بار بگویی خدایا... خدایا....

فرستنده : negin

 

 

ما هم دل داریم آ
خدا درددل داریم آ
خدا نماز و التماس کارمه
غم و آه سینه سوز یارمه
کاری جز دعا به درگاهت ندارم
دستم خالیه آ
در بساط ندارم سرنوشت
هر کی هر چی هست همونه
هر چی اوس کریم قسمت کنه همونه

فرستنده : علی

 

 

وقتی خدا از پشت ، دستهایش را روی چشمانم گذاشت ، از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم ک فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم...

فرستنده : behrooz az ahwaz

 

 

کاش گاهی خدا از پشت ابرها میآمد، گوشم رو محکم میگرفت و داد میزد:
آهـــــــــــــــــــای بــگــــــیـــــــــر بشـــــــــــیــــــن! اینقدرغر نزن ، همین که هست بعد یه چشمک میزد و آروم تو گوشم میگفت:همه چی درست میشه!

فرستنده : 09380xxx446 - Saman

 

 

صداى خنده هاى خدا را ميشنوى؟
دعايت راشنيده وبه آنچه محال ميپندارى ، ميخندد

فرستنده : 09166xxx918 - حسین بندر

 

 

آرزویی بکن...
گوشهای خدا پر از آرزوست و دستهایش پر از معجزه...
آرزویی بکن...
شاید کوچکترین معجزه اش بزرگترین آرزوی تو باشد.

فرستنده : معین

 

 

خدایا اینجا که ایستاده ام تقدیر من است یا تقصیر من

فرستنده : باران

 

 

خدا همانی است که ما می خواهیم
کاش ما هم همانی بودیم که خدا می خواست. کااااااااش

فرستنده : 09379xxx289 - cray love

 

 

می گن با هرکی دوست بشی شکل و فرم اونو می گیری
فکرشو بکن…
اگه با خدا دوست بشی ، چه زیبا شکل می گیری . . .‏

فرستنده : 09379xxx289 - cray love

 

 

پشت هرکوه بلند،
سبزه زاریست پر از یاد خدا
و در آن باغ کسی می خواند:
که خدا هست، دگر غصه چرا؟

فرستنده : 4C-X7 ازهمدان - 09189xxx652



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس خداوند, ] [ 11:52 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1086
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1087
بازدید ماه : 1477
بازدید کل : 893201
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33