باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

رک بگم: بیدار شو..!!!

فرستنده : مهربان

 

صف شب بخیر..! صبح ساعت چند بیدار میشی کارت دارم..!

فرستنده : مهربان

 

ببخشید حواسم نبود ، این اس ام اس رو میخواستم در طول روز برات بفرستم..!

فرستنده : مهربان

 

ببخشید این وقت شب مزاحم شدم...
میخواستم شما سفره خارجه زیاد رفتید هواپیما بوق داره؟

فرستنده : 09122xxx939 - B2

 

پاشو جیش کن بعد بخواب.(سازمان دخالت در تمام امور کشور)

فرستنده : رضا28

 

خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی

فرستنده : علی . س

 

از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی

فرستنده : علی . س

 

سلام خیلی حالم گرفته! همه بهم دروغ می گن خواهش میکنم تو دیگه راستشو بگو گاو حسنی که نه شیر داره نه پستون پس چه جوری شیرشو بردن هندستون؟!

فرستنده : 09176xxx855

 

از باد پرسيدم پايان كار عشق چيست ؟ گفت : نفرين بر جدايي
البته ميبخشي 11شب...مزاحم شدم

فرستنده : 09393xxx392

 

شرمنده دیر وقت مزاحم میشم ،میدونی چرا لك‌لك موقع خواب يك پايش را بالا مي‌گيره؟
.
.
.
.چون اگر هر دو را بگيرد، مي‌افتد!

فرستنده : Arsin

 

فردا فصل پشم چينى گوسفنداست
.
.
شب زود بخواب تا صبح اولين نفر باشى


 

سلام !! ببخشید این وقت شب مزاحم میشم یه سوالی خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده که چرا کلاغ به جای قار قار نمیگه بع بع !!! اگه منو از این ابهام در بیاری خیلی ممنون میشم

فرستنده : Essi

 

سلام.
یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: "بگیر بخواب" چی رو باید بگیریم؟؟؟
بیخیال حالا، بگیر بخواب!!

فرستنده : Essi

 

نمی دونم خواب دیدم به تو پیامک دادم ، خواب بودم به تو پیامک دادم ، از خواب پا شدم به تو پیامک دادم ، تو خواب بودی به تو پیامک دادم ، مرض داشتم تو خواب به تو پیامک دادم ، تو مرض داشتی نصف شب پیامک منو خوندی ، الان تو خواب دارم می نویسم ، یا تو داری خواب می بینی به تو پیامک دادم ، بی خیال بابا!

فرستنده : 09136xxx785

 

ببخشید مزاحم شدم از صبح تا حالا دو تا سوال واسم پیش اومده می خواستم از شما بپرسم: 1- خرس پاندا چه جوری می تونه عکس رنگی بگیره ؟2- اسم پدر پسر شجاع چیه ؟

فرستنده : 09390xxx109


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس نیمه شب, ] [ 15:36 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1123
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1124
بازدید ماه : 1514
بازدید کل : 893238
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33