باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زيباترين آرزوها تقديم كسي كه "زيبايي لحظه هايش آرزوي من است...

فرستنده : 09364xxx669 - مهسا


 
 

 

زمرگم هیچ نمیترسم اگر دنیا سرم ریزد از آن ترسم که بعد از مرک گلم دیگری بوید

فرستنده : 09365xxx030 - مهدیه


 
 

 

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد ، جا برای من گنجشک زیاد است ولی ، به درختان خیابان تو عادت دارم.

فرستنده : 09196xxx415


 
 

 

بیا بلبل از این كوچه گذركن / بزن چهچه رفیقان را خبر كن / اگرگفتند رفیقان در چه حالند / بگو دركنج دل چشم انتظارند...
بيادتم

فرستنده : 09378xxx858 - سینا عباس نژاد از رودان


 
 

 

راز عشق ورزیدن به هر چیز این است:
شاید روزی از دست برود...

فرستنده : 09357xxx602 - حسین از بوکان


 
 

 

1000 مرتبه، 900 جمله عاشقانه را در 800 جای مختلف به 700 زبان، پیش 600 نفر تکرار کردم. 500 نفر، 400 بار آنرا به 300 زبان در 200 برگ ترجمه کردند. آنرا 100 بار برای تو در 90 روز، روزی 80 دقیقه خواندم. 70 جمله را نو 60 بار در 50 روز، روزی 40 بار برای خودت تکرار کردی. 30 بار آنرا آموختی و پس از 20 ساعت، 10 بار از تو 9 سوال کردم. 8 مرتبه به 7 سوال آن 6 بار در فاصله 5 دقیقه جواب دادی. 4 مرتبه تو را در 3 جای مختلف دعوت کردم. 2 ساعت از تو خواهش کردم تا 1 مرتبه گفتی: دوستت دارم

فرستنده : پارسا.مجازی


 
 

 

تو صبح باش! من تمام شب هاي تاريخ را تاب مي آورم!

فرستنده : پژمان


 
 

 

گفت فرق رویا با آرزو چیست؟
گفتم: آرزو یک حقیقت نزدیک است ولی رویا یک آرزوی شیرین دست نیافتنی
گفت: من رویا هستم یا آرزو؟
گفتم: رویایی که به حقیقت پیوستن آن یک آرزوی شیرین است

فرستنده : 09137xxx539 - امید ف


 
 

 

بعد از گرفتن دست هايت تمام دنيا را لمس ميكنم ، تا شايد عشق ، به همه سرايت كند...  

فرستنده : 09378xxx531 - افسون از دزفول


 
 

 

تو ای زیباترین شعر خدایی
تو ای گلبرگ سرخ آشنایی
میان کوچه های قلب تارم
به دنبال تو میگردم کجایی؟

فرستنده : 09141xxx017 - The Holy Grail


 
 

 

* وقتی ازم دوری شب نقطه چین میشه
* دیوار این خونه دیوار چین میشه
* وقتی ازم دوری از زندگی سیرم
* دنیا رو با قلبت اندازه می گیرم

فرستنده : 09141xxx017 - The Holy Grail


 
 

 

* اگر من شاعرم شعرم تو هستی
* اگر من عاشقم عشقم تو هستی
* اگر من یک کتاب کهنه هستم
* بدان زیباترین برگش تو هستی

فرستنده : 09141xxx017 - The Holy Grail

 

ببخشید اشتباهی اس ام اس دادم! خواستم واسه گل فروش بفرستم، به خود گل فرستادم!!!

فرستنده : 09387xxx500


 
 

 

اونكه بعضیها رو خيلی عزيز میكنه شادی ديدارشون نيست ، غم نديدنشونه.

فرستنده : 09379xxx289 - cray love


 
 

 

ای عزیز به عزیزیت قسم ، عزیزانه عزیز میدارمت تا عزیز بمانی.

فرستنده : 09379xxx289 - cray love


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:اس ام اس2, ] [ 21:41 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1104
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1105
بازدید ماه : 1495
بازدید کل : 893219
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33