باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چشمانم پر می شود از تصویر تو...
دلم خالی می شود ناگهان از غم...
دوباره جان می گیرد شعله ی هزاران خاطره در یادم...
باز در آسمان ذهنم می درخشد نامت...
دوباره متولد می شود هزاران پروانه ی شوق در دلم...
و تو می آیی!

فرستنده : micaeel


 

 

بهترین شب آرزویی که خواهم داشت ،روزیست که تو کنارم باشی ، هر دو شاد و آرام و پر از حس تازگی ...

فرستنده : armine20

 

 

دگر آرزو نجویم پی آرزو نپویم / همه از تو شکر گویم که تویی شکارم امشب
اوحدی مراغه‌ای

فرستنده : رضا از بوشهر

 

زيباترين شب زمين شب پر از نگاه تو ارزوي من براى تو خداى من پناه تو اميدوارم همه به آرزوهاي قشنگ شون برسن

فرستنده : 09119xxx692

 

امشب كه بين خلق ، ليل الرغائب است
داني چه چيز آرزوى قلب صاحب است
اي كاش روز جمعه كه از راه ميرسد
ديگر كسي نگويد ارباب (عج) غائب است
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا

فرستنده : 09177xxx388 - مهدی از جهرم

 

فرشته ها درشب آرزوها برای اجابت دعا وبردن آنها به ملکوت مسابقه داده ومنتظر ندای بنده های خدا هستند.
مرادعا کن

فرستنده : 09393xxx229

 

می گن هر کی شب آرزوها دعا کنه از خدا حاجت می گیره ، برام دعا کن به آرزوم برسم
بزرگترین آرزوی من داشتن توست

فرستنده : 09196xxx132

 

چندین نامه نوشته ام، با ادرسهایی که نمی دانم به کجا خواهند رسید! سلام. از خدا وند برایت بهترین ها را خواسته ام می دانم که تو به آرزوهایت خواهی رسید!!!

فرستنده : 09196xxx132

 

امشب آرزوهاتو رو بال فرشته ها بنویس و تا رسیدنشون به آسمون دعا کن صدای اجابت که به دلت رسید منو فراموش نکن
با آرزوی رسیدن به آرزوهای قشنگتان

فرستنده : Bahar

 

امشب درآرزوهایم برایت آرزو میکنم که آرزوی کسی باشی که آرزویش روداری!

فرستنده : مهسا

 

خداوندا
آرزویم بزرگ و دلم کوچک است تو به بزرگی و جلالی که داری برآورده اش کن

فرستنده : زینب

 

ای دوست خریدار وفایت هستم شرمنده این لطف وصفایت هستم آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است یادآر که محتاج دعایت هستم

فرستنده : حسین

 

شب آرزوهاست برایت آرزو میکم
روزهایت هر یکی بهتر ز قبل، خوش بود بر کام تو این روزگار
همچو شمعی باشی و همراه گل، من بگردم دور تو پروانه وار


 

شب آرزوهاست و من برایت آرزو میکنم عاشق شوى، و اگر هستى، کسى هم به تو عشق بورزد،
و اگر اینگونه نیست، تنهاییت کوتاه باشد، و پس از تنهاییت، نفرت از کسى نیابى


 

شب آرزوهاست خدایا به حق این شب عزیز همه رابه آرزوهایشان برسان
خدایا ما را ان ده که آن به
خدایا شیرینی بخشش و محبت را به ما بچشان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس شب آرزو ها, ] [ 15:51 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 711
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 712
بازدید ماه : 1102
بازدید کل : 892826
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33