باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به لره ميگن با"قيمت"جمله بساز ميگه:مامان بدو تو اشپزخونه كه خورشت قيمت سوخت

فرستنده : nido

 

به یارو ميگن يك جمله بگو توش 6 تا بيل داشته باشه ميگه: والا نميدانم هابيل با بيل قابيلو كشت يا قابيل با بيل هابيلو كشت .

فرستنده : nido

 

به ترکه می گن با وطن جمله بساز می گه : من دیروز سر و تنم را شستم می گن : خره وطن با طی دسته داره می گه : اتفاقا ً منم با طی دسته دار خودم رو شستم

فرستنده : nido

 

به غضنفر ميگن با اتوبوس جمله بساز ميگه: اطو بوس كردم لبم سوخت

فرستنده : nido

 

به ترکه میگن با مادر جمله بساز؟میگه مادر تهران زندگی میکنیم.

فرستنده : nido

 

به ترکه میگن با نسترن جمله بساز میگه نمی تونم می پرسن چرا ؟ میگه آخه من با اون جیگر طلا همه کار کردم الا جمله سازی

فرستنده : nido

 

به ترکه میگن با "آجر" جمله بساز, میگه ایلده با آجر که جمله نمی سازن, با آجر دیوار می سازن

فرستنده : nido

 

به ترکه میگن با "فرشاد" جمله بساز. میگه, روح غضنفر شاد

فرستنده : nido

 

به لره میگن با "نخ سوزن" جمله بساز. میگه, من غذا های ایرانی رو دوست دارم نخصوزن چلوکباب

فرستنده : nido

 

به اراکی میگن با تلاش جمله بساز میگه چند روز پیش زنم تلاش گم شد

فرستنده : nido

 

به ترکه میگن با شیشه جمله بساز, میگه ساعت یک ربع به شیشه

فرستنده : nido

 

به ترکه میگن با ولیءعصر جمله بساز. میگه, اینجا الان خبری نیست ولی عصر بیا ببین چه جیگر هایی اومن

فرستنده : nido

 

به تركه مي گويند يك جمله بگو توش اب داشته باشه , ميگه لوله

فرستنده : nido

 

به معتادي گفتند با 45 و 46 و 47 و 48 جمله بساز. گفت : چلا پنجه مي کشي؟ چلا شيشه مي شکني؟ چلا هف نمي زني ؟ چلا هشتي ناراحت؟


 

به تركه ميگن : با بقيه جمله بساز. ميگه : ما ديشب پيتزا خورديم ! ميگن : پس بقيه اش كو ؟ ميگه : تو يخچاله .

فرستنده : nido


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:جک جمله سازی, ] [ 14:43 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 336
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 337
بازدید ماه : 727
بازدید کل : 892451
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33