باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اسمتو روی ابرها نوشتم و باد اونو بهم زد
روی شنها نوشتم و موج اونو شست
حالا اونو روی قلبم مینویسم و برای همیشه دست نخورده باقی میمونه

فرستنده : حسین از شهریار


 
 

 

میدونی تفاوت بین لبخند منو تو چیه؟ تو هر وقت خوشحالی لبخند میزنی ولی من هر وقت خوشحالی لبخند میزنم

فرستنده : حسین از شهریار


 
 

 

بالاترین درجه درک متقابل بین دو نفر زمانی حاصل میشه که دو طرف بدون بزبان آوردن یک کلمه منظور همدیگرو متوجه بشن.
این سطح از درک رو عشق هم میگن

فرستنده : حسین از شهریار


 
 

 

هر وقت دلم برات تنگ میشه یه ستاره از آسمون می افته پایین.
بنابراین هر وقت به آسمون نگاه کردی دیدی تاریک و هیچ ستاره ای پیدا نکردی ، بدون همه اش تقصیر تو ، چون منوخیلی دلتنگ کردی

فرستنده : مینانه


 
 

 

گلم دور است و احوالش ندارم ، کسی خواهم که پیغامش رسانم
خداوندا به مرگم مهلتی ده ، که دیداری به دیدارش رسانم

فرستنده : مینانه


 
 

 

انتهاي دريا را بركه ها نميفهمند
پس ببخش اگر گاهی گم ميكنم نشانیت را...

فرستنده : 09195xxx517 - ترانه


 
 

 

با تو دل من پر از کبوتر شده است
حال من و شعرهام بهتر شده است
حالا تو منی و من تو هستم با تو
تنهایی من چند برابر شده است

فرستنده : 09373xxx578 - سیما از بوشهر


 
 

 

کافرعشقم ولى از بت پرستان نيستم تا گلى مثل تو دارم محتاج گلستان نيستم.

فرستنده : 09388xxx442 - محمد


 
 

 

براي شوق ديدنت، اگرچه ها نمي كنم هر آنچه با تو گفتم ام به جز وفا نمي كنم
اگر ميان اين جهان به هر كجا سفر كني قسم به چشم نازه تو تو را رها نميکنم.

فرستنده : 09387xxx500


 
 

 

گرم است ولي من كولر روشن نميكنم چونكه ميخواهم در گرماي عشقي كه تو برايم افروختي بسوزم

فرستنده : 09121xxx044 - علي رفيعي از تهران


 
 

 

آشنایی با تو بدست سرنوشت بود
دوستی با تو یه انتخاب بود
اما به دام عشقت افتادن کاملا خارج از کنترل بود

فرستنده : حسین از شهریار


 
 

 

توی گلها رز من تویی ، توی الماسها کوه نور من تویی ، توی آسمان مهتاب من تویی ، توی آدما من تنها کسی هستم که قلبش تویی ، بخاطر اینه که تنها کسی که همیشه دلتنگشم تویی

فرستنده : حسین از شهریار


 
 

 

میشه برای چند لحظه چشماتو ببندی؟!
.
.
.
.
ممنون، متوجه شدی چقدر همه جا تاریک بود ؟ عزیزم زندگی منم بدون تو به همین تاریکیه

فرستنده : حسین از شهریار


 
 

 

میخواستم یه چیز خوب برات بفرستم که لبخندو رو لبات بنشونه ولی مامور پست بهم گفت از تو صندوق پست بیام بیرون

فرستنده : حسین از شهریار


 
 

 

عکس از صورت ماهت توی قاب آسمونه که نمیذاره دل من غافل از یادت بمونه

فرستنده : عسل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:اس ام اس جدید, ] [ 21:55 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 659
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 660
بازدید ماه : 1050
بازدید کل : 892774
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33