باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یه سری استکان هست آدم میخواد چای بخوره دماغش میره تو استکان
مهندسین یه فکری به حالش کنین ، خعلی رو مخه !

فرستنده : MoTeZaaD



 

یکی از خاصیت‌های بهشت اینه که اونجا آدمای اطرافت
اون گوشه‌شون یه دکمه‌ی “Ask me later” دارن.

فرستنده : MoTeZaaD

 

 

سلام.سايتتون عاليه. اگه شبا بهتون سرنزنم خوابم نميبره. راستي خواستم ازMoTeZaD تشكركنم. چون خيلي اس ام اس هاي قشنگي ميفرسته.
( توضیح 4جوک : نمیدونستم 4جوک اینقدر خواب آوره !!! )

فرستنده : 09389xxx085 - Shivana

 

 

اگه يه پروانه روي لبات نشست فراريش نده چون من ادرس لطيفترين غنچه دنيا را بهش دادم و گفتم از طرف من بوسش كن

فرستنده : رضا

 

 

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی !

فرستنده : MoTeZaaD


 

هربار که کودکانه دست کسی را می گرفتم ، گم میشدم ، حالا آنقدر که در من هراس گرفتن دستی است ، اضطراب گم شدن نیست !

فرستنده : Mohammad3d

 

 

دلم برایت تنگ شده است ، چه از طول ، چه از عرض و چه از ارتفاع ، می دانم تقصیر تو نیست ، قطعا تقصیر اشکال هندسی ست ...

فرستنده : Mohammad3d

 

 

گليم بخت كسي را كه بافتند سياه / به آب كوثر و زمزم سفيد نتوان كرد

فرستنده : 09378xxx096


 

رفتيم جنګل كنار رودخونه چادر زديم. يه درخت از ريشه كنده شده بود و افتاده بود تو آب. دوستم ميګه درخته كنده شده. ګفتم پ ن پ ګرمش شده پاهاشو ګذاشته تو آب خنك بشه.

فرستنده : 09356xxx351 - اسحاق از محمود آباد مازندران

 

 

يه ضرب المثل چینی است میگه:
تا ایران هست بازیافت چرا؟!؟

فرستنده : MoTeZaaD

 

 

تا حالا دقت کردین چقدر حرص آوره که سر غذا
دقیقا اون چیزی رو بر میدارن که تو کلی تو ذهنت واسش نقشه کشیده بودی!

فرستنده : MoTeZaaD

 

 

یکی از کرم‌های که علاقه دارم بریزم
اینه که واسه یه فیلم زیرنویس فارسی بدم بیرون
بعد اول فیلم بنویسم این یارو رو می‌بینی؟ آخر فیلم می‌میره!

فرستنده : behrooz/ahwaz


 

تو كه 1 گوشه ي چشمت غم عالم ببرد حيف باشد كه تو باشي و مرا غم ببرد

فرستنده : 09375xxx066

 

 

همیشه گوشیم که زنگ میخوره میذارم چند ثانیه بگذره بعد جواب میدم
اینطورى فکر میکنن ما هم کار و زندگى داریم !!!

فرستنده : behrooz/ahwaz

 

 

درد من حصار بركه نيست، درد من زيستن با ماهيانى است، كه فكر دريا به ذهنشان خطور نكرده...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:اس ام اس جديد, ] [ 13:42 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 814
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 815
بازدید ماه : 1205
بازدید کل : 892929
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33