باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رو برگ يك گلابي @ با يك مداد آبي @ هزار دفعه نوشتم @ دوست دارم حسابي

فرستنده : 09175xxx870 - رضا از بندرعباس


 

 

در نوميدي بسي اميد است/پايان شبه سيه سپيد است.
اميد ما هم به همين يه بيت است.

فرستنده : Ari jOn


 

تا ابد ياد عزيزان زدل و جان نرود/جان اگر رفت ولي خاطر خوبان نرود.

فرستنده : nima


 

به ميزاني كه انسان از سطح معمولي اوج بكيرد ،به خلوت مي رسد(شريعتي)

فرستنده : Amirali...

 

 

اگه ميدونستي چه قدر تنهام هميشه برام اشک ميريختي غمگين و اگه ميدونستي هميشه اشک ميريزم هرگز تنهام نميزاشتي

فرستنده : غریبه ی آشنا


 

خدا تنها معشوقي است که عاشقاني دارد که هيچ يک از بودن ديگري ناراضي نيست و هيچگاه يکي از آنها معشوقش را تنها براي خود نمي خواهد
 

فرستنده : غریبه ی آشنا


 

وقتي برسي سر دوراهي ** ندوني کجاي راهي ** تا بخوايي از اينو اون بپرسي ** مي بيني که ته راهي

فرستنده : غریبه ی آشنا


 

قابل توجه آقايون در سن ازدواج>>><<<<<:::::::::::>>>>><<<
نيروي انتظامي اعلام کرد::::>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<
دختران بد حجاب 50 هزار تومان جريمه خواهند شد
پس حتما قبل از ازدواج ، خلافي دختر رو در بياريد

فرستنده : غریبه ی آشنا


 

فکر مي‌کني دردِ من بخاطر خورشيد است؟ چه فايده بهار بيايد؟ بادام‌ها شکوفه کنند؟ آخرش مگر مرگ نيست؟ هست، اما مگر من مي‌ترسم از مرگي که خورشيد مي‌آورد؟ من که هر فروردين يک سال جوان‌تر مي‌شوم، هر بهار عاشق‌تر مي‌شوم، مي‌ترسم؟ آه دوستِ من، دردِ من چيز ديگري است.... " اورهان ولي "

فرستنده : غریبه ی آشنا


 

يکي باش براي يک نفر ...نه تصويري مبهم در خاطره ها

فرستنده : غریبه ی آشنا


 

زيبا ترين گل با اولين باد پاييزي پرپر شد . با وفا ترين دوست به مرور زمان بي وفا شد . اين پرپر شد ن از گل نيست از طبيعت است و اين بي وفايي از دوست نيست از روزگار است

فرستنده : غریبه ی آشنا


 

به غم كسي اسيرم كه ز من خبر ندارد عجب از محبت من كه در او اثر ندارد غلط است هر كه گويد دل به دل راه دارد دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد

فرستنده : غریبه ی آشنا


 

روزي از عشق خودم را حلق آويز مي كنم و آخرين آرزوي من اين است در روي طناب اسم تو را حك كنم تا حداقل در مرگم فكر كنم هميشه در كنارت خواهم بود

فرستنده : غریبه ی آشنا


 

چو يار درقناعت كوش و از دنياي دون بگذر / كه يك جو منت دو نان دو صد من زر نمي ارزد

فرستنده : جاويدان


 

پروانه نمی میرد تاگل به بغل دارد.این سینه نمی میرد تا عشق تورادارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:اس ام اس جديد, ] [ 13:54 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 466
بازدید کل : 892190
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33