باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عشق نشان ابدیت است:تمامی مرزهای زمان رادر می نوردد.سراسر یادمان یک آغاز را پاک.تمامی ترس یک پایان را محومی سازد.

فرستنده : amir



 

تا دو ساعت بعد نصف شب داریم صفحات پ ن پ رو میخونیم , خسته و کوفته به داداشم میگم چراغو خاموش کن. . .
میگه میخوای بخوابی؟
میگم نه تازه فیلم پ ن پ رو دانلود کردم خواستم اتاق جو سینما بگیره!

فرستنده : های کلاس


 

دارم بصورت تخصصی در مورد معایب جوک های په نه په برای اساتیدم صحبت میکنم و میگم معایب اون در چند سال آینده در جامعه روشن میشه . 
استام جامعه شناسیم میگه په نه په اینهمه آدمه که میان تو 4جوک مطالبشو میخونند از کره مریخ اومدن چند روزی مهمونمون باشن !

فرستنده : های کلاس


 

بچه ی ۱۰روزم تو قنداق تو بقلمه
دوستم دیده میگه ای ی تازه فارق شدین میگم پ.ن.پ یه ۲۰ سالی میشه دارم میرم براش آستین بالا بزنم.

فرستنده : K-H


 

من سوپرماركت دارم
خانومه اومده میگه شیر تاریخ روز دارین
میگم بله
میگه تاریخش که نگذشته سالمه?
میگم پ.ن.پ تاریخش مال شیش سال پیشه فاسد فاسد اصلا خود سمه بدم از این دنیا راحت شی?

فرستنده : K-H


 

You have 1 missed call from +989‏(‏شماره خودتون)‏ at 08-04-2012 21:46 .
متن بالا رو تو گوشیتون کپی کنین هر وقت با کسی کار داشتین براش بفرستین سریع کرمش میگیره ببینه چیکارش داشتین!

فرستنده : K-H

 

 

یارو میره عروسی میبینه همه موبایل کمرشون بستن اونم یه کاغذ لوله میکنه میبنده کمرش.بهش میگن این چیه؟میگه خدا مرگم بده فکس اومده نفهمیدم!!

فرستنده : Elahe


 

با سلام و تقدیر و تشکر به دلیل سایت خیلی خوبتون که همین خوب بودن منو مجاب کرد که در سایتتون به عنوان عضو کوچکی وارد بشم واز مطالبو جدیدتون بهره ببرم.

فرستنده : aireansjojo


 

آتش گرفتن ای غم و افروختم بس است
یک دم رها نمی‌کنی ام سوختم بس است
سنگین شدم ز درد و چو سنگی به در خویش
خون را چو لعل در جگر اندوختم بس است

فرستنده : مسعود اسلامي / تبريز

 

 

سخت ترین دو راهی ، دوراهی بین فراموش کردن و انتظار است
گاهی کامل فراموش میکنی و بعد میبینی که باید منتظر می‌ماندی
و گاهی
آنقدر منتظر میمانی تا وقتی که میفهمی‌زودتر از این‌ها باید فراموش میکردی . . .

فرستنده : مسعود اسلامي / تبريز


 

از راه وفا گاه ز ما یاد توان کرد / گاهی به نگاهی دل ما شاد توان کرد
صید دل ما لایق تیر تو اگر نیست / از بهر خدا آخرش آزاد توان کرد 

فرستنده : مسعود اسلامي / تبريز


 

گاهی نباید ناز کشید؛ انتظار کشید؛ آه کشید؛ درد کشید؛ فریاد کشید … تنها باید دست کشید و رفت...
 

فرستنده : مسعود اسلامي / تبريز


 

"خدایا" الودگی ادمها از حد گذشته... دنیاراچند روزی تعطیل نمی کنی؟؟

فرستنده : aireansjojo


 

پسر به دختر : می خوای خورشید زندگی من باشی ؟
دختر : آره
پسر : پس ۹۲,۹۵۵,۸۸۷٫۶ مایل از من دور بمون !

فرستنده : eliza


 

وسعت عشق پسران چنان وسیع است که اگر عاشق دختری شوند
عاشق دوستانش نیز میشوند



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت14:54---24 فروردين 1391
مطالب جالب و فوق العاده از سراسر وب

سرگرمی - تفریحی - عکس

مطالب روز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:اس ام اس جديد, ] [ 13:57 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 130
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 521
بازدید کل : 892245
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33