باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برای کسی که آهسته و پیوسته می رود، هیچ راهی دور نیست.

 


 

لعنت به همه ی قانون هایی که در آن شکستن عشق هیچ پیگرد قانونی ندارد !

 

 

همیشه گوشیم که زنگ میخوره میذارم چند ثانیه بگذره بعد جواب میدم
اینطورى فکر میکنن ما هم کار و زندگى داریم !!!

 

 

ميخوام اسمتو با صابون رو ابرا بنويسم تا وقتي بارون باريد همه كف كنن.

 

 

من خیلی خوشحالم ایرانسل اومد ، و ثابت کرد که با خط ۵هزار تومنی هم
میشه واژه های دوستت دارم را ارسال کرد
پس عزیزم اینقدر دهن بین نباش . . .

 

 

1
.
2
.
3
تموم شد!
   ^^
((@@))
   \ /
  (**)
تو هم خوش عکسیا!!!!

 

 

تا شقایق هست
.
.
.
.
.
.
خواهرکوچیکش حق ازدواج نداره

 

 

همیشه تو اسمون کم نورترین ستاره رو انتخاب کن چون درخشانترینش به همه چشمک میزنه

 

 

ΩΦΞΨΓΛΣΠΔ بزبان باستاني نوشتم : دوستت دارم! فكرشو كن ، از اون قديما دوستت داشتم
 

 

 

اگر تمام شب را در حسرت خورشید سر کنی لذت دیدن ستاره ها رو هم از دست می دهی!

 

 

بعضي زخم ها هست كه هر روز بايد روشونو باز كني و نمك بپاشي تا يادت نره كه سراغ بعضي آدما نبايد رفت ، " نبايد " !

 

 

شارژ ايرانسل مي گيرم ، پيك نوروزي حل مي كنم !

 

 

چه دعایی کنم بهتر از این : خندهات ازته دل ، گر یه ات از سر شوق

 

 

بعضی ها خرشون از رو پل رد میشه،بعضی ها گاوشاون میزاد! تکلیف ما که خرمون رو پل زاییده چیه؟!

 

 

این که گوشیو سایلنت میکنم که مزاحمم نباشه بعد هی چکش میکنم که میس و مسیج نداشته باشم , نمیدونم دقیقا چه مرضیه !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:اسمس, ] [ 16:57 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1076
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1077
بازدید ماه : 1467
بازدید کل : 893191
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33