باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به سلامتی مگسی که یادمون داد زیاد دور کسی بگردی اخرش میزنه تو سرت ...

فرستنده : koko



 

اگه دیدی یه سوسک پشتورو افتتاده و داره دست و پا میزنه فکر نکن کسی زدش و داره می میره بلکه بدون داره به قیافه تو میخده و از خنده داره قش میکنه

فرستنده : بهنام

 

 

سلامتیه اونایی که خودشون سنی ندارن
ولی روزگار دلشونو پیر کرده …

فرستنده : salh

 

 

زنی که سرو صدا داره یعنی دوستت داره
از زنی که ساکت شده بترس
یعنی پایان .

فرستنده : salh

 

 

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر.
شخصیت من چیزیه که من هستم،
اما برخورد من بستگی داره به اینکه ” تو ” کی باشی…

فرستنده : salh


 

چشم هایم را به بیمارستان می برم.. نمی دانم چه مرگشان شده!
هر شب در خواب جایشان را خیس می کنند…!

فرستنده : salh

 

بی دل و خسته در این شهرم و دلداری نیست
غم دل با که توان گفت که دلداری نیست
رو مداوای خود کن ای دل از جای دگر
کندر این شهر طبیب دل بیماری نیست . . .

فرستنده : salh


 

در زندگی دو چیز را دوست دارم یکی گل ویکی تو گل را برای تو وتو را برای همیشه

فرستنده : عطاXMAN


 

بعضیا تو زندگیت نقش دیوارو بازی میکنن
نه دوست داری خرابشون کنی ؛ نه میتونی بهشون تکیه بدی … !!!

فرستنده : salh


 

نمیدونم هر وقت زنگ میزنم طرف میگه: مشترک مورد نظر در دسترس نیست اما مشترکی که مورد نظرم نیست همیشه در دسترسه...
برا شما هم پیش اومده

فرستنده : حسین از هفت تپه(سیماش)


 

دلم برای کسی تنگ است.
.میدانم روزی او را خواهم دید
کسی که من همیشه دلم برایش تنگ می‌شودتا ببینمش

فرستنده : armine20


 

غضنفر شير گازو روشن ميذاره لوله بخاري رو هم از جاش ميكنه! ميره بخوابه زنش ميگه چرا همچين ميكني ديوونه؟غضنفر ميگه: ميخوام بابا برقي رو از نزديك ببينم.

فرستنده : ali


 

سلام 4جوك من الان عضوشدم خيلي خوشحالم خيلي دوستتون دارم

فرستنده : نينا


 

ما طعم شیرین داشتن را فقط در طعم تلخ از دست دادن پیدا میکنیم....

فرستنده : YC


 

به یه خر گفتن تا 40 بشمار...
12345678910111213141516171819202122......
عزیزم به خر گفتن،تو چرا میشماری؟!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:اس ام اس جديد, ] [ 12:18 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1059
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1060
بازدید ماه : 1450
بازدید کل : 893174
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33