باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شب تنها عزیزم بهشت

فرستنده : Farzad



 

4jok=بهترن سایت سرگرمی
خیلی باهت حال میکنم 4jok

فرستنده : Farzad

 

تو را برای عاشقی بهانه کردم بیا و نذار این دل از تنهایی رنج بکشد

فرستنده : Farzad


 

آنقدر تنها شدم که اگه یه پشه بیاد تو اتاقم عمرا بزارم بره بیرون

فرستنده : روزای روشن


 

خدایاااا
شیطان در مقابل ما سجده نکرد..
و ما هم در مقابل تو گناه کردیم و تو ما را میبخشی
خداوندا چرا شیطان را نمی بخشی؟؟؟!!!

فرستنده : روزای روشن

 

 

رفتم دستشویی دانشگاه مون وقتی نشستم رو در نوشته بود: لطفا پس از انجام کار به امور شهریه مراجعه کنید

فرستنده : روزای روشن

 

 

کاش هر انسانی یک غالب دل داشت تا این همه دلها تند تنگ نشود...!!!

فرستنده : روزای روشن

 

 

این روزها هرکی منو میبینه میگه : وای خوش به حالت چقدر لاغر شدی . رمز موفقیت چی بوده ؟!
من فقط لبخند میزنم و تو دلم میگم : بازیچه شدن !

فرستنده : MoTeZaaD


 

کودکى اندیشید که خدا چه مى خورد، چه مى پوشد و در کجا منزل دارد؟
ندایی آمدکه: او غم بندگانش را میخورد، گناهانشان را مى پوشد
و در قلب شکسته آنان ساکن است.

فرستنده : امین.گرگان


 

با کسی که دوستش داری فیلم نبین ! آهنگ گوش نده ! به پیاده روی نرو ! خاطره نساز !!!
وقت نبودنش می فهمی که چی میگم...

فرستنده : MoTeZaaD


 

نیازمندی ، فوری !
بـه یک دلیل خوب برای زندگی کردن نیازمندیم !

فرستنده : MoTeZaaD

 

 

تا حالا دقت کردین
وقتی یه نفر شمارو دعوت به دیدن یه فیلمی که قبلا خودش دیده میکنه
تو مدت فیلم یه جوری نگاتون میکنه که انگار خودش فیلمو ساخته؟!!!

فرستنده : امین.گرگان


 

کسی که یک بار رفته ، اگر هم برگرده ، یادت باشه که دیگه راهِ رفتن رو یاد گرفته . . .

فرستنده : MoTeZaaD


 

تو گذشته میگفتن پزشک محرمه..
کم کم عکاس و فیلم بردار هم محرم شدن
حالا هم که دى جى و گروه موسیقى محرم شدن
اینجور که من فهمیدم الان فقط داداشاى عروس و دوماد نامحرمن!

فرستنده : امین.گرگان


 

از این طرح هزاران لبخند که هیچی به ما نرسید.
حالااگه یه طرح هزاران فحش بذاره
من یه نفری همه رو برنده میشم !

فرستنده : امین.گرگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:اس ام اس هاي جديد و زيبا براي شما, ] [ 12:22 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 886
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 887
بازدید ماه : 1277
بازدید کل : 893001
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33