باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وقتی‌ عمق یک ارتباط رو نمیتونی‌ تخمین بزنی
‌ شیرجه زدن…
اصلا کار عاقلانه‌ای نیست!

فرستنده : امین.گرگان



 

دوتا جمله خفن دارم نه حسین پناهی گردن میگیره نه دکتر شریعتی
موندم چیکارش بکنم !

فرستنده : امین.گرگان


 

امروز رفتم از دستگاه خودپرداز پول بگیرم مبلغ رو زدم ۵۰۰۰۰ تومان .
یه ده هزار تومنی داد! سه تا پنج هزار تومنی داد!
پنج تا دو هزار تومن داد! پونزده تا هزاری!
یه لحظه دلم واسه دستگاه سوخت،نزدیک بود پولو برگردونم تو دستگاه!
طفلی خودشو کشت ۵۰ تومن منو جور کرد!

فرستنده : امین.گرگان

 

بعضیها یار نیستن بارن !!!
وقتی که میرن ، آدم احساس میکنه ” سبک ” شده !

فرستنده : MoTeZaaD


 

خدایا
مارو ببخش که در کار خیر
یا “جار” زدیم…
یا “جا” زدیم…

فرستنده : امین.گرگان

 

ما بچه بودیم یه بازی بود به نام :
«همه ساکت بودند ناگهان خری گفت» …
صد برابر پلی استیشن ۳ لذت داشت !

فرستنده : امین.گرگان


 

هر کسی می تواند با شما لبخند بزند
هر کسی می تواند با تو گریه کند
اما کسی که تو را دوست دارد،وقتی اشک در چشمان شماست ، میتواند آنرا تبدیل به لبخند کند . . .

فرستنده : امین.گرگان

 

 

به تعدادی جانورشناسِ ماهر برای توجیه رفتار بعضی‌‌ ها نیازمندیم !
روانشناسی‌ دیگه نتیجه نمیده !

فرستنده : MoTeZaaD


 

روزي شخصي به نزد حافظ شيرازي رفت گفت حافظا اين كتاب ديوان حافظ اثر شماست؟
حافظ گفت: اين غضنفر غضنفر كه ميگن پس شمايي!

فرستنده : ali

 

دوست دارم 4jokهرشب تورا ملاقات میکنم دوست دارم

فرستنده : amin

 

سالهاست عبور کرده ام از خویش….یادم بخیر…..
 

فرستنده : مسعود اسلامي / تبريز


 

گاه دلتنگ میشوم،دلتنگتر از همه دلتنگیها!
گوشه ای مینشینم و میشمارم صدای شکستن را!
نمیدانم من،کدامین امیدرا ناامیدکردم و کدامین خواهش را نشنیدم
و به کدام دلتنگی خندیدم که چنین دلتنگم؟
گاه دلتنگ میشوم،دلتنگتر از همه دلتنگیها!
گوشه ای مینشینم و میشمارم صدای شکستن را!
نمیدانم من،کدامین امیدرا ناامیدکردم و کدامین خواهش را نشنیدم
و به کدام دلتنگی خندیدم که چنین دلتنگم؟

فرستنده : مسعود اسلامي / تبريز


 

آتش زدن به خانه مولا بهانه بودمقصود خصم کشتن بانوی خانه بود
با آن همه سفارش پیغمبر خداپاداش دوستی علی تازیانه بود
آن شب قوی ترین سند غربت علی تشییع مخفیانه و دفن شبانه بود 

فرستنده : مسعود اسلامي / تبريز


 

مــــرا از بـنــد آویــــزان کـنـیــد !
ســــر و تـــه ....!
شــایـد فـکــــرش از ســرم بـیـفـتـــد ... !!!

فرستنده : 09187xxx372 - miad

 

انگشتت فقط جای یک حلقه دارد ، دلت را ، دست به دست می کنی برای چه ...

فرستنده : 09187xxx372 - miad


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:اس اماس هاي فقطبراي شما دوستان است,,,,,,,,,, ] [ 12:23 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 149
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 540
بازدید کل : 892264
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33