باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زیر باران گریه می کردم آرام و بیصدا تو چتر را بالای سرم گرفتی اما همچنان گونه های من خیس از گریه ماند ...!
و تو هرگز نفهمیدی که چتر باید بالای دلم باشد نه روی سرم ...

فرستنده : 09187xxx372 - miad



 

کاش روزهــــــــــــای دلتنگی ِ مـــــــــــن..... مثل ِ \"دوست داشتن های\" تو کوتاه می شد . کاش............

فرستنده : 09187xxx372 - miad


 

ساعت ۷:۳۰ صبح توی بارون شدید پاشدم رفتم دانشگاه. نگهبان میگه کارت دانشجویی؟! میگم ندارم!!
میگه دانشجوی اینجایی؟؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ بیکارم ۷:۳۰ صبح تو این سیل اومدم فقط گل روی ماهتو ببینم و برم

فرستنده : 09187xxx372 - miad


 

رفتم دکترمیگم: دو روزه کتفم خیلی دردمیکنه! بعد از ۱۰دقیقه معاینه، میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟! پ ن پ! میخوای واسم دعابنویس تا خوب بشم!!.

فرستنده : 09187xxx372 - miad


 

غذای نذری بردم برا همسایه مون، میگه نذریه؟ په نه په بیکار بودم گفتم برا شماهم غذا درست کنم.

فرستنده : 09187xxx372 - miad


 

۲ باز زنگ زدم به همکارم گوشی رو برنداشت. چند دقیقه بعد خودش زنگ زد میگه کار داشتی؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ زنگ زدم آهنگ پیشوازتو گوشی بدم یه خورده گریه کنم

فرستنده : 09187xxx372 - miad


 

تو اتوبان داشتم لایی میکشیدم،یه زانتیا اومد گفت داری لایی بازی میکنی؟؟؟
گفتم: پــ نــ پـــ دارم واست عربی میرقصم!!!
گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل
(ستاد مبارزه با پ نه پ واحد اتوبان)

فرستنده : 09187xxx372 - miad


 

از خـدا يـه گل خواسـتــم،اون بـه مـن يـه بـاغ داد من از خدا يه درخت خواستم،اون به من يه جنگل داد میترسم از خدا تو رو بخوام بهم یک گله گوساله بده

فرستنده : محسن جون


 

خواهرم میگه : داداشی ، عزیزی، بیا بشو سنگ جدول تا من پارک دوبل تمرین کنم. فک و فامیله داریم؟

فرستنده : MoTeZaaD


 

آدمیزاد بی غذا دو ماه دووم می آره …
بی آب دو هفته …….
بی هوا ، چند دقیقه …………..
اما بی ” وجـــدان ” متاسفانه خـــــــــــــیلی!

فرستنده : MoTeZaaD


 

ساعت ۱۱:۳۰ شب به خانومم می گم شام می دی بخوریم؟؟؟
پــُـرو پــُـرو می گه: مگه تـــو اَم شـام می خوری؟؟؟؟!!!
گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ با باتـری کار می کنم!!!

فرستنده : MoTeZaaD


 

هه هه عاشقی!! دیگر عشقی وجود نداره ک عاشقی هم باشه...!

فرستنده : Farzad

 

 

اگر معنی عشق را میدانستی, ب این دل که عاشقت شده نمیگفی" برو"

فرستنده : Farzad


 

بعضیا تو زندگى آدم نقش هله هوله رو بازى می کنن
ظاهره شون قشنگ و با مزه
اما جلو رشدمون رو می گیرن!

فرستنده : MoTeZaaD


 

صبر کن ، برگرد ، چمدان هایمان اشتباه شده است ، دلم را به جای خاطراتت بردی !

فرستنده : MoTeZaaD


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:پـَـــ نــه پـَـــ , ] [ 12:24 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 607
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 608
بازدید ماه : 998
بازدید کل : 892722
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33