باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

وزیر ارتباطات: در صورت ادامه شیطنت ها، گوگل را از شبکه های کشور پاک می کنیم

بررسی راهکارهای فنی مقابله با اقدام گوگل در گفت وگو با ۵ مسئول

وزیر ارتباطات در واکنش به اقدام گوگل در حذف نام خلیج فارس اعلام کرد: بدون شک ادامه این مباحث می تواند به انجام اقداماتی همچون پاک کردن گوگل از صفحه شبکه های کشور منجر شود.گوگل چندی پیش طی اقدامی شیطنت آمیز و خلاف عرف بین الملل نام خلیج فارس را از نقشه های خود در سرویس Google Maps حذف کرد به نحوی که وقتی کاربران نام خلیج فارس را روی نقشه گوگل جست وجو می کنند، این سرویس آن ها را به موقعیت این خلیج هدایت می کند، اما نام خلیج فارس از نقشه گوگل حذف شده است.حرکتی که به زعم بسیاری از کارشناسان پاسخ گویی بدان علاوه بر پی گیری های حقوقی، نیازمند برخورداری از ابزار های فنی مشابه از جمله موتور جست وجوی ملی و تولید محتوای مناسب است.شاید بهترین نوع تقبیح عمل گوگل این باشد که کاربران ایرانی استفاده از این سایت را محدود کنند و یا با ایجاد صفحاتی به این اقدام غیرقانونی گوگل اعتراض کنند.در گفت وگو با وزیر ارتباطات، دبیر ستاد توسعه IT، معاون شرکت فناوری اطلاعات، معاون وزیر ارتباطات و کارشناسان برجسته IT راهکارهای فنی مقابله با این اقدام گوگل را مورد بررسی قرار داده ایم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 تير 1391برچسب:ادامه شیطنت ها به حذف گوگل می انجامد , ] [ 20:20 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 517
بازدید کل : 892241
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33