باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بیچاره عروسک دلش میخواست زارزار بگرید ، اما خنده را بر لبانش دوخته بودند !

فرستنده : MoTeZaaD


 

بوي گلها عالمي را مست و حيران ميكند
ديدن مهدي هزاران درد درمان ميكند
همه گويند كه با يك گل نميگردد بهار
من گلي دارم كه عالم را گلستان ميكند
اللهم عجل لوليك الفرج

فرستنده : 2724***0933داش مهدي

 

دل اگر بستی ، محکم نبند ، مراقب باش گره کور نزنی ، او میرود ، تو میمانی و یک گره کور ...

فرستنده : MoTeZaaD

 

دوست داشتن کسی که شما رو دوست نداره
مثل بغل کردنِ کاکتوس می مونه
هر چی محکم تر بغل کنی
بیشتر آسیب میبینی …

فرستنده : MoTeZaaD

 

سراغ از من نمیگیری چی شد افتادم از چشمت؟منم فانوس لبخندت,غرورت,گریه ات,خشمت
اسیرم،خسته ام ،سیرم
مرا دریاب میمیرم

فرستنده : Spiffy Smile


 

من نه عاشق بودمو نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من…
من خودم بودمو یک حس غریب که به صد عشقو هوس می ارزید…
من دنبال نگاهی بودم که مرا از پس آن سادگیم می فهمید…
و خدا میداند سادگی از ته دل بستگیم پیدابود

فرستنده : 09187xxx372 - miad


 

اگر امشب هم از حوالی دلم گذشتی آهسته رد شو غم را با هزار بدبختی خوابانده ام

فرستنده : 09187xxx372 - miad


 

سرد است اما سرما نمیخورم, تو نگران نباش… کلاهی که سرم گذاشتی تا گردنم را گرفته است

فرستنده : 09187xxx372 - miad


 

گاهی سکوت علامت رضایت نیست ..
شاید کسی دارد خفه می شود….
پشت سنگینی یک بغض

فرستنده : 09187xxx372 - miad


 

یا بمان و امید فردایم باش یا دیروزم رو بهم برگردون و برو

فرستنده : 09187xxx372 - miad


 

روزم خوش است چراکه برای تومی خوانم.شبم خوش است چراکه برای من می خوانی.روزگارم خوش نیست چراکه باهم نمی خوانیم.

فرستنده : amir


 

تو رابرای خاطر برفی که آب می‌شود، برای خاطر نخستین گل
تو را که بوی بهار میدهی
تو را برای آرامشی که به من میدهی
تو را به خاطر آن قلب مهربانت
تو را برای خاطر دوست داشتن ❤دوست می‌دارم❤...

فرستنده : armine20.mihanblog


 

فراموش کردن دوستان بزرگ لطمه زدن به قانون خاطره هاست
همیشه بیادتم !

فرستنده : Farzad


 

روز محشر که جان گدازبود اولین پرسشها از نماز بود

فرستنده : سجاد


 

غضنفر سیگارش خاموش میشه پیاده میشه هلش میده!!

فرستنده : +B


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:اس ام اس عاشقانه,دوستانه, دلتنگي,جك,و,,,, ] [ 12:26 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 203
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 204
بازدید ماه : 594
بازدید کل : 892318
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33