باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برای دوست داشتنت
از من دلیل می خواهند ، نازنین … !
چشمانت را قرض می دهی !؟

فرستنده : Farzad



 

حرارت لازم نیست گاهی از سردی نگاهت میتوان آتش گرفت . . .

فرستنده : Farzad

 

به دوستم میگم تو چرا هم زن داری هم دوست دختر؟
میگه : مگه تو وقتی تلویزیون تو خونت داری،سینما نمیری؟
خدا وکیلی تو عمرم ایقد قانع نشده بودم

فرستنده : serendipiti

 

 

من “تــــــو” را به دلم قول داده ام
نگذار بد قول شوم . . .

فرستنده : Farzad

 

 

نه از خودت تعریف کن نه بدگویی . اگر از خودت تعریف کنی قبولت نمی کنند و اگر بدگویی کنی بیش از انچه انتظار داشتی تو را بد خواهند پنداشت.

فرستنده : کیانا


 

اگه ي روز تنهاي تنها شدي غصه نخور.چون خدا همه رو بيرون كرده تاخودت باشي و خودش

فرستنده : 2724***0933داش مهدي


 

فراموش کردنت کار سختی نیست! کافی است دراز بکشم... چشم هایم را ببندم... و برای همیشه.... بــمیــــــــرم!

فرستنده : علي فلاحي


 

وقتی شیرها پاكتی اند...
وقتی پلنگها صورتی اند...
ایراد مگیر!!
عشق ها ساعتی اند!

فرستنده : علي فلاحي


 

به یادم باش که در یادم بمانی/که ما رفیق بودیم زمانی /گذشته ها اگه رفت گذشتن/ولی درقلب من بازم همانی
 

فرستنده : علي فلاحي


 

شخصی به خداوند گفت:خـــــــــدایا تو که شرنوشت مرا نوشته ای پس چرا دعـــــــــــــا کنم؟
خداوند فرمود:شـــاید نوشته باشم هرچه دعـــــا کرد...!

فرستنده : darya


 

اینجوری که عزرائیل داره میره سراغ بازیگرا و اینا ، احتمالا بارگاه الهی مشغول ساخت سریالی چیزی شده، پیشنهاد میشه ده نمکی و سلحشور رو به عنوان گروه کارگردانی در نظر بگیرن !

فرستنده : علی


 

بزرگترین اشتباه زندگیم این بود به بابام پیشنهاد دادم موقع بیکاری بیاد با کامپیوتر پاسور بازی کنه :|
بزرگتر از اون این بود به مامانم کامپیوتر یاد دادم
فجیع تر از اون یاد دادن اینترنت و فیسبوک به مامانم بود
اما رنج آور ترین اشتباهم این بود که به مامانم گفتم نحوه پخت غذا رو برای روزای مجردیم بهم یاد بده:'(
حالا من غذا درست میکنم ..مامانم تو فیسبوک میچرخه بابام هم کماکان داره با کامپیوتر پاسور شرطی بازی میکنه :|
خواستم بگم براتون تجربه بشه..غلطی که من کردم شما نکنید!!!

فرستنده : علی

 

 

سوال من اینه که : اونایی‌ که واسم میمردن ؛ الان کجانکه برم واسشون یه فاتحه بخونم ... !!!

فرستنده : علی


 

اين آپارتمان نشينيم خيلي عذابه ها !!
رفتم زیر دوش دارم آهنگ مي خونم، بعد از پنج ديقه مادرم اومده دمه حموم مي گه : دختر همسايه اومد گفت: ما از آهنگاي داریوش خوشمون نمياد ، محسن یگانه بخون !!!
 

فرستنده : علی


 

ما که هرجایی دهَنمـــون سرویس میشه میگن امتحان الهیــه !!
اگه اینجوری باشه که من دیگه دکترای الاهیات گرفتم ...!!!

فرستنده : علی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:اس ام اس عاشقانه,دوستانه, دلتنگي,جك,و,,,, ] [ 12:27 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 443
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 444
بازدید ماه : 834
بازدید کل : 892558
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33