باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دل ، این واژه ی بی نقطه گاهی به وسعت یک دریا برایت دلتنگی میکند !

فرستنده : behrooz/ahwaz



 

من صبورم اما … ، بی دلیل از قفس کهنه ی شب میترسم ، بی دلیل از همه ی تیرگی تلخ غروب و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند ، میترسم

فرستنده : behrooz/ahwaz

 

 

میخواهمت چنانکه شب خواب را / می جویمت چنانکه لب تشنه آب را / حتی اگر نباشی می آفرینمت / چنانکه التهاب بیابان سراب را

فرستنده : behrooz/ahwaz


 

غضنفر یه ابرو بیشتر نداشته وقتی مخواسته شعر بخونه میگفته چشم چشم یه ابرو!!!!!

فرستنده : yakh


 

فراق یعنی دوری.دوری یعنی دلتنگی.دلتنگی یعنی تو و تو یعنی تموم دنیا

فرستنده : amir


 

الا ای 4jok خوشحال و شادان
تو را بینیم شویم شاداب و خندان
از فلسفه و عشق و صفا لبریزی
خدا قوت ای مدیر سایت خندان !
شاعرش خودمم !!! واسه اینه که اینقدر داغونه

فرستنده : امین.گرگان


 

رفتيم با همسرم يخچال بخريم فروشنده بعد از كلي تعريف از يخچال كه حساس به سرما و گرما و ... به ما فروختو گفت بگم وانت بياد ببره ? ميگم پ ن پ بگو بي ام و بدون سقف بيارن يوقت يخچال پشت وانت احساس گوسفندي نكنه

فرستنده : Peyman gol pesar


 

اس ام اس شب امتحان : یه احمقی یه درسی اختراع میکنه ، هزارتا عاقل نمی تونن پاسش کنن!

فرستنده : رضا جون

 

يه بار يه یارویی رو ميبرن جهنم . فرداش ميبينن هيشكي تو جهنم نيست . تحقيق كه ميكنن ميفهمن یارو همه رو قاچاقي برده بهشت !!!؟؟؟

فرستنده : محسن جون


 

حیف نون داشته برای دوستانش تعریف می کرده: “رفته بودم جنگل، که ناگهان یه خرس بزرگ دنبالم گذاشت، من هی می دویدم، خرسه هم هی پشت سر من می دوید و لیز می خورد… من هی می دویدم، خرسه هم هی پشت سر من می دوید و لیز می خورد…”
دوستاش می گن: “حالا خوبه تا اینجا رسیدی خودت رو خراب نکردی!”
حیف نون می گه: “پس فکر کردید برای چی خرسه لیز می خورد؟”

فرستنده : محسن جون


 

سلام به همه ی دوستان 4 جوک! این اولین پیام من به این سایت است. همین الآن عضو سایت شدم و خوشحالم از آشنایی با این سایت. با تشکر از مدیریت محترم سایت. همیشه شاد باشید

فرستنده : سارا


 

دوست همان كهنه شرابيست كه چه بيشتر بماند مستي اش بيشتر ميشود

فرستنده : بهزاد.ع - مشهد

 

میدونی چیه ؟.

.

نمی دونی ؟
.

.

بابا دوستت دارم
.

.
تو رو نه ! بابامو میگم 

فرستنده : DIMEN


 

سلام اینجا انزلیه.یه ساعت پیش ملوان از سپاهان 4-3 باخت.انقدر حرص خوردم دور از جون جنازه شدم!
مامانم با کاردک جمعم کرد گفت پاشو برو 4jok بخون خوب میشی!!!
we love U 4jok

فرستنده : مژده


 

فكر ميكردم تو همدردى
ولى نه!
تو هم دردى!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:اس ام اس عاشقانه,دوستانه, دلتنگي,جك,و,,,, ] [ 14:29 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 167
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 558
بازدید کل : 892282
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33