باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





2ركعت گريستن در آستين آسمان براي دورى از يادهاي تو واجب است!..

فرستنده : 09358xxx653


 

 

اجازه خدا؟؟ ميشه من ورقه مو بدم؟ ميدونم وقت امتحان تموم نشده ولي من ديگه خسته شدم...

فرستنده : 09174xxx078 - لیلا از بوشهر

 

 

دنبال نميه گمشده تون نگرديد...
خدا همه مارو لنگه به لنگه آفريده!!!

فرستنده : 09174xxx078 - لیلا از بوشهر


 

 

ميخوام بگم دوستت دارم نه به 21 زبانه دنيا بلكه به زبان قلبم تالاپ تولوپ

فرستنده : 09174xxx078 - لیلا از بوشهر

 

 

پرسيدم: محبت را كيست لايق؟ پاسخ آمد: او كه يادت ميكند در هر دقايق

فرستنده : 09174xxx078 - لیلا از بوشهر

 

 

عشق تنها ميكربي است كه از راه چشم سرايت ميكند و درماني ندارد...

فرستنده : 09355xxx813 - نوريه


 

زندگي باور ميخواهد آن هم از جنس اميد كه اگر سختي راه به تو يك سيلي زد يك اميد از ته قلبت به تو گويد كه خدا هست هنوز...

فرستنده : 09355xxx813 - نوريه

 

 

آدما وقتي كه خوشحالند دوستاشونو فراموش ميكنند! خوشحالم كه خوشحالي.

فرستنده : 09373xxx159


 

خسته ام ...!
خسته نبودنت ...!
خسته از روزهايي كه بي تو شب ميشود و شبهايي كه باز هم بي تو ميگذرد تا كه طلوعي و غروبي ديگر بيايند و باز هم گذر زمانها كه بي تو ميگذرد ...!
ميگذرد ...!
ميگذرد و باز هم ميگذرد ...!

فرستنده : 09383xxx795 - نازی از اردبیل


 


مطمئن باش و برو
ضربه ات كاري بود

دل من سخت شكست

و چه زشت به من و سادگي ام خنديدي
به من و عشقي پاك

كه پر از ياد تو بود
و خيالم مي گفت
تا ابد مال تو بود 

تو برو
برو تا راحت تر
 تكه هاي دل خود را آرام سر هم بند زنم

فرستنده : 09383xxx795 - نازی از اردبیل

 

 

اين عشق براي من هيچ نداشت اما گلهاي بالشم را باغبان خوبي بود با اشكهاي من هرشب...

فرستنده : 09383xxx795 - نازی از اردبیل


 

زندگي‌ 2 چيز به من آموخت
.
.
.
.
.
.
كه هر چي‌ فكر مي‌كنم يادم نمياد چي‌ بود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:اس ام اس هاي جديد و زيبا, ] [ 14:34 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 922
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 923
بازدید ماه : 1313
بازدید کل : 893037
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33