باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جدایی آنقدرھا ھم که فکرمیکنی تلخ نیست ؛ اگر ھنوز حرف ھای من را باور نداری ، از (نادروسیمین) بپرس که از تمام دنیا جایزہ گرفته اند

فرستنده : 09175xxx738 - مهسا


 

عادت دارم هر روز جای انگشتانم را از روی شیشه ی مانیتور پاک کنم اخه نوازش کردن عکس هایت عادت من است

فرستنده : پژمان

 

براي سلامتى اونى که دلمون براش تنگ شده و روحش هم از اين دلتنگيمون خبر نداره صلوات!!

فرستنده : پژمان

 

خدایا یه بر به این زندگیمون بزن شاید دو تا حکم اومد دستمون تا هرکس و ناکسی آسشو به رخمون نکشه...

فرستنده : پژمان

 

دلم میخواست یه روزی برام تعریف میکردی:
هرگز فراموش نشدن چه طعمی دارد.

فرستنده : 09124xxx239

 

در شب تاریک گر نتوانی شوی خورشید،
مهتاب باش......
البته میتونی‌ کرم شب تاب هم باشی‌!

فرستنده : 09364xxx669 - مهسا

 

دستانت حلقه میزنند به دور كمرم.
اين تنها (پرانتز) دوستداشتنى زندگيه من است...

فرستنده : 09166xxx918 - حسین بندر

 

هرگز دنبال کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی دنبال کسی باش که نتونی بدونش زندگی کنی

فرستنده : baran

 

گاهی وقتا به جای خاموشی در جواب ابلهان ، باید یه مشت بخوابونی زیر چشمش! چون آدمی که ابله باشه ، معنی اون سکوت رو هم نمیفهمه

فرستنده : girl delshekaste

 

من ... ترین آدمی هستم که تاحالا دیدی! جای خالی رو پرکن بدون رو دروایستی

فرستنده : میکروب خسته

 

خوب دقت كن: برادر زن راننده دايي زن احمداست راننده چه نسبتي با زن احمد دارد؟؟؟!!!!!

فرستنده : یگانه

 

گفتمش دل میخری پرسید چند گفتمش دل مال تو تنها بخند خنده کرد و دل ز دست من  ربود...

فرستنده : Reza-4C از همدان - 09189xxx652

 

براى چشمهايم "نماز باران" بخوان...
بغض كرده ، ابريست ، اما نمی بارد...!

فرستنده : Reza-4C از همدان - 09189xxx652

 

متلک خودروی سواری به نیسان وانت سهمیه تو بخورم جیگر

فرستنده : 09137xxx539 - امید ف

 

عزیزبودن زیباست دوست داشتن هنر است،امابه یاد عزیز بودن زیباترین هنر است! بیادتم عزیزم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:اسمس3, ] [ 17:1 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 576
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 577
بازدید ماه : 967
بازدید کل : 892691
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33