باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عصاره ی تمام مهربانی ها را می گیرم و از آن فرشته ای می سازم همچون "خودت" .

فرستنده : Spiffy Smile


 

الان ای کاش نزدیک تو بودم ... تو این راه مه آلود شمالی
با این آهنگ دارم دیوونه میشم ... پر از بغضم فقط جای تو خالی

فرستنده : armine20.mihanblog

 

نميدونم كي اون روز مياد كه
.
.
.
.
توبفهمي اين پايين هيچ خبري نيست!

فرستنده : علیرضا

 

نمیــــــــدونم طرفداران اس دق لال آخر بازی چی آرزو میکردند !
۱- پرسپولیس ۹ نفره نشه
۲-افندی دیگه تعویض نکنه
۳-داور سوت پابان رو بزنه

فرستنده : علیرضا

 

غضنفر ميره دزدى صاحب خونه بيدار ميشه ميگه: كى اونجاست؟
غضنفر ميگه: هيشكى گربه س بععععععع!!!

فرستنده : del

 

 

پسر:بابا تو مرغداری کار پیدا کردم
بابا: به جوجه ها دونه میدی ؟
پسر: پ ن پ ... وقتی مرغ ها رو کشتن به جوجه ها دلداری میدم

فرستنده : R A M I N

 

خشم از آتش و شیطان از آتش است و آب آتش را سرد می کند،پس هرگاه خشمگین شدی وضو بگیر

فرستنده : فرانچسکو توتی

 

ای با صفا،تو را زنم صدا،هر روز میدهم ندا،اگر داشتی وفا،پیامک می دادی گدا!

فرستنده : فرانچسکو توتی

 

از لته سل نابم
دلدارم غاين نابم
عاشقم دودل نابم
هژ ته دكه م له ته جدا نابم
با تو قهر نميكنم
دلدارم خيانت كار نميشم
عاشقم من دودل نميشم
خيلى دوستت دارم از تو جدا نميشم

فرستنده : del

 

 

کاشکی علم آنقدر پیشرفت کرده بود که من از همین جا با بیل میزدم تو سرت!

فرستنده : فرانچسکو توتی

 

اون طرز نگاهت،اون صورت ماهت،اون چشمای نازت،منو یادی گدای سر کوچه می اندازه

فرستنده : فرانچسکو توتی

 

ئه و رو دل خوشم! هه والت پرسيم
ئيتر غه م ناخوم قه ت له بى كه سيم
تو دوورى به لام ، دلم چاوه ريته
جارجار يادم كه هيوام زور پيته
امروز خوشحالم حالم رو پرسيدى
ديگه غصه نميخورم از بى كسيم
تو دورى باشه ولى من چشم به انتظارتم
گاه گاهى يادم كن به تو خيلى اميدوارم

فرستنده : del

 

زن مانند شیشه ی ظریف و شکستنی است
هرگز توانایی مقاومت او را نیازمایید ، زیرا ممکن است شیشه ناگهان بشکند . . 

فرستنده : مسعود اسلامي / تبريز

 

مراقب باشین !
بعضی ها در حالیکه هندوانه زیر بغلت می ذارن، پوست موز هم زیر پات می اندازن . .

فرستنده : مسعود اسلامي / تبريز

 

 

هیچ گاه دلت را به روزگار مسپار ، که دریایی از نا امیدی است
دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید است رحمت. . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:اس ام اس, ] [ 14:41 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 524
بازدید کل : 892248
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33