باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من امروز به معنای واقعی فک و فامیله داریم پی بردم
رفتیم خونه عموم بهش میگم میتونی برای محاسبه از ماشین حساب استفاده کنی.
لا اله الا الله تو هم کافر شدی!؟حالا کارمون به جایی رسیده که از ماشین حساب استفاده کنیم قک و فامیله داریم؟

فرستنده : علیرضا جوک


 

دقیقه 85 پرسپولیس 3 بر 0 از الغرافه جلو ، خیابانی میگه بی شک میشه پرسپولیس رو برنده میدون دونست ، پ ن پ استقلالیم که تو 10 دقیقه 3 تا بخوریم

فرستنده : محمد از قائمشهر

 

زندگي مثل يه جاده است
من و تو مسافراشيم
قدر لحظه ها رو بدونيم
ممكنه فردا نباشيم

فرستنده : بهزاد - مشهد

 

 

یـواشـکی دوسـتـم داشـتـه باش، آدمایِ دنـیای مــ ـن، چشـمِ دیــدنِ.....عشـ ـق رو نــ ــدارند!!!
 

فرستنده : faezeh

 

 

در زنـــدگـی به هـیـچــکـس خـیانـت نـکــــردم, جــز خـــــ ـ ـودم. وفـای به تو خـیـانـت یه خــودم بــود
 

فرستنده : faezeh


 

میرم به پمپ بنزین بنزین بزنم یارو می پرسه داری بنزین میزنی نه پ نه پ زیاد بود اوردم تحویل بدم

فرستنده : عطاXMAN

 

 

آمدم ... بودی! اما مثل قبل نبودی!! رفتم.

فرستنده : سمیرا

 

بر سر سفره احساس اگر جایی بود/ سخن ساده تبریک مرا جا بدهید/ سین هشتم سخن ساده ی تبریک من است/ جا سر سفره اگر نیست/ به دلها بدهید......
سال نو مبارک

فرستنده : ghazal

 

مرد زنداني ميخنديد شايد به زنداني بودن خودش شايد به آزادي من
راستي زندان كدام سوي ميله هاست...

فرستنده : Amirali...

 

کسی به خداگفت:اگر سرنوشت مرا تو نوشتی،پس چرا آرزو کنم؟ خدا گفت: شاید نوشته باشم"هرچه آرزو کند"

فرستنده : shivana

 

این روزها ازمیان تمام آلات موسیقی دلو فقط شورمیزند.

فرستنده : shivana

 

پدرم فقیربود...پدربزرگم هم...!
من فرزندی ندارم. شاید فقر تمام شود.

فرستنده : shivana

 

اگه خدا اهل پز دادن بود الان زیر چشمامون نوشته بود چند مگاپیکسله!!!

فرستنده : shivana

 

به یادندارم نابینایی به من تنه زده باشد اما هروقت تنم به جماعت نادان خورد گفتند: مگه کوری؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:اس ام اس هاي جديد و زيبا براي شما, ] [ 14:42 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 564
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 565
بازدید ماه : 955
بازدید کل : 892679
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33