باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در انتهای شب نگرانی هایت را به خدا بسپارد و آسوده بخواب
او بيدار است

فرستنده : fereD7


 

تفاهم به معنای درک کردن نیست ، بلکه به معنای توانایی تحمل تفاوتهاست .

فرستنده : yalda

 

ز درد و دلت فقط درد سهم من شد و دلت سهم دیگری .

فرستنده : yalda

 

عزیزم حسادت نکن ، این که بعد از تو بغل گرفته ام ، زانوی غم است !

فرستنده : yalda

 

من هنوزم از بازي كلاغ پر می ترسم! می ترسم بگویم تو، و تو آرام بگویی پر!

فرستنده : yalda

 

بی بهانه تو را مرور میکنم تا خاموشیم نشان فراموشیم نباشد

فرستنده : yalda

 

 

هرگز فراموش نکن,من برای داشتن تو دلی دا به دریا زدم که همیشه از آب می ترسید

فرستنده : fereD7

 

ترکه بادوس دخترش توپارک نشسته بوده داشتن حرف میزدن که دختره میگه:ای وای بابام داره میاد.ترکه میگه بابات تاحالامن و دیده دختره میگه نه.ترکه میگه پس بگو من داداشتم...!

فرستنده : امید

 

درفراغ دوری ات آهنگ قلبم در غم است،بی صدا میخندم اما روزگارم درهم است.


 

دور بودن از عزيزان مشكل است.... امتحان باوفايي درجدايي حاصل است....گرچه من دورم ز پيشت اي رفيق...دوريت دريا و يادت ساحل است

فرستنده : mari 86

 

تو توي دماغ مني.
.
.
بيجنبه جنبه داشته باش ميخواستم بگم تو نفس مني.

فرستنده : mohammad

 

هیچ چیز را چشم بسته قبول نکنید
حتی سخنان بزرگان را
بزرگمهر که می گفت
سحرخیز باش تا کامروا شوی
دروغ می گفت باور نکنید
دور و بر ما، سحر خیز ها
یا کله پز شدند یا نانوا!!!!

فرستنده : عسل

 

يه پيرمرد چاخانه داشته خاطره تعریف میکرده، میگه: ما سال چهل و نه با دو نفر دعوامون شد، ‌البته سال چهل و نه که مثل الان نبود دو نفر خیلی بود

فرستنده : محسن جون

 

 

اين جريان واقعی است : يکی از دوستان دکتر تعريف ميکرد برای يه بنده خدائی شياف تجويز کردم ، يارو رفت و يک هفته بعد اومد گفت آقای دکتر حالم خوب نشد بدتر هم شدم گفتم چرا ، گفت نميدونم تا اين کپسول ها که دادين را ميخورم دلم آشوب ميشه

فرستنده : محسن جون

 

1-مرام فقط مرام گاو چون نگفت من گفت ما
2- صفا فقط صفاي مورچه که هر وقت گريه کرد هيچکس اشکش نديد
3- رفيق فقط کلاغ نه بخاطر سياهيش به خاطر يه رنگيش
4- معرفت فقط معرفت کرم نه به واسطه ی کرم بودنش،بلکه به خاطرخاکی بودنش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:اس ام اس جديد, ] [ 14:44 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 768
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 769
بازدید ماه : 1159
بازدید کل : 892883
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33