باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بودن آنهايی که بودنشان را ميخواهيم زمين را زيباترميکند"هميشه باش"

فرستنده : mehrshad_shz - 09177xxx577


 

 

همه میگن خرابتم ولی من اوراقتم...

فرستنده : مهربان

 

 

درنگاهت چيزيست،كه نميدانم چيست؟
مثل آرامش بعدازيك غم،
مثل پيداشدن يك لبخند،
مثل بوى نم بعدازباران،
درنگاهت چيزيست،كه نميدانم چيست؟
من به آن محتاجم...!!!

فرستنده : 09354xxx858 _ندا

 

 

نازنينم،به ياد داشته باش،كه انسانها دركنارهم عاشقن،ودورازهم عاشقتر،
هرجاكه باشم،هرجاكه باشى،
دوستت دارم

فرستنده : 09354xxx858_ندا

 

 

وابسته‌ام کن
گاهی‌ حتی نبودنت هم غنیمت می‌‌شود
همیشه گفته ام
دلتنگی‌
مي ارزد
... به دلگیری غروب‌های جمعه

فرستنده : عشقی خان

 

 

خیاط میگفت:
عشق مثه یک کش میمونه
که توسط دو نفر نگه داشته شده
موقعی که از یک طرف رها میشه
طرف مقابل آسیب میبینه

فرستنده : عشقی خان

 

 

شاید آن هنگام که کیمیاگر کیمیا میکرد به مس عشق می ورزید طلای ناب بدست میي آورد.

فرستنده : AMIN

 

 

عقل گفت كه عشق چيست؟
عشق فرمود كه اين ديوانگي ست!
به اميد نگاهش زنده ماني
ولي با فكر دوريش جان ببازي...!!!

فرستنده : بيدل

 

 

مــن، از تمام آسمـــان يک بــــاران را ميخواهم ...
و از تمــــام زميــــن، يک خيابان را ...
و از تمــــام تـــــو، يک دست
که قفــــل شده در دست مـــــن ...

فرستنده : عشقی خان

 

 

اگه دوسم داري بلند فرياد بزن. حتي اگه نشنوم باورت ميكنم عشقم.

فرستنده : mohammad

 

 

باورت گربشود گرنشود حرفي نيست.اما،نفسم ميگيرد درهوايي كه نفسهايت نيست...

فرستنده : 09148xxx853 - آسو

 

 

دريا مفهوم بزرگيه اما نه به وسعت نگاه تو
خدايا چشمان دريايي كسي كه اين پيام رو ميخونه هيچوقت باروني نكن

فرستنده : 09364xxx669

 

 

دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه / چنان مهرت به جانم کرده ریشه / که در شش گوشه ی قلبم نوشته / عزیزم ، دوستت دارم همیشه

فرستنده : ماهون

 

 

کاش نامت را با خط بریل مینوشتند ، صدا کردنت کافی نیست ، شکوه اسم تو را باید لمس کرد !

فرستنده : ماهون

 

دوستي من شبيه باران نيست كه گاهي مي آيد و گاهي نمي آيد، دوستي من شبيه هواست،
گاهي وقتا ساكت ولي
هميشه در اطراف توست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:اس ام اس جديد, ] [ 16:6 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 277
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 278
بازدید ماه : 668
بازدید کل : 892392
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33