باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دلتنگم و جز روي خوشت درنظرم نيست
در گيتي افلاك به جز تو قمرم نيست
با عشق توشب را به سحرگاه رسانم
بي لذت ديدار تو شب را سحرم نيست

فرستنده : 09391xxx095 - بهار


 

 

تو مـــــــرا مى فهمى من تـــــــو را ميخواهم و همين ســــــاده ترين قصه يك زمان است تو مــــــرا ميخوانى من تو را نــــــاب ترين شعر زمان ميدانم و تــــــو هم ميدانى تا ابـــــــد در دل من ميمانى

فرستنده : 09396xxx793 - sibar

 

 

در سجده گاه عشقت سر مينهم به خاكت اى پادشاه قلبم قربان قلب پاكت.

فرستنده : 09392xxx558 - هاله

 

 

حالا که بجای دل بستن یخ بسته ام.آهای!!!روی احساسم پا نگذارید .لیز میخورید...!

فرستنده : erfan

 

 

کاش می گفتی چیست آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست....
«فریدون مشیری»

فرستنده : parisa

 

 

خیال با تو بودن را با هرکه گفتم جوابم کرد...بگذار هرکس هرچه میخواهد بگوید..
من هنوز به معجزه ایمان دارم....

فرستنده : parisa

 

 

دوری پایان دوستی نیست
بلکه لطیف ترین غم دنیاست
پس به فکرتم از راه دور

فرستنده : m.iman

 

 

به ٣ چيز تكيه نكن:غرور،دروغ و عشق.آدم با غرور ميبازه و با عشق ميميره....!

فرستنده : maryam.h

 

 

حالم را پرسیدند گفتم رو به راهم!!!نمدانند رو به راهی هستم که تو رفته ای.......

فرستنده : حمید عسکری/داراب

 

 

چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نیست

فرستنده : بانو

 

 

دیر باریدی باران .... دیر....!!!!
من مدتهاست در حجم نبودن کسی خشکیده ام

فرستنده : بانو

 

 

نخست دیر زمانی در او نگریستم چندان که چون نظر از وی بازگرفتم در پیرامون من همه چیزی به هیئت او در آمده بود..
آن گاه دانستم که مرا دیگر از او گریز نیست....
«شاملو»

فرستنده : parisa

 

 

شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام / پابند تو و اسیر دامت شده ام / گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست / طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام .

فرستنده : Spiffy Smile

 

 

دوست داشتن امروزم ، دنباله ی ستاره ی چشمهایت است که در آسمان قلبم سالها پیش جا گذاشته بودی !

فرستنده : Spiffy Smile

 

 

گفت مجنون گر همه روی زمین / هر زمان بر من کنندی آفرین / من نخواهم آفرین هیچ کس / مدح من دشنام لیلی باد و بس .

فرستنده : Spiffy Smile


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:15 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 973
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 974
بازدید ماه : 1364
بازدید کل : 893088
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33