باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





از انتظار خسته ام و يا دلم گرفته است؟
تو مدتي است رفته اي , بيا دلم گرفته است
نگاه سرد پنجره به کوچه خيره مانده بود
گمان کنم بداند او چرا دلم گرفته است
گذشتم از هزاره ها در امتداد دوري ات
به ذهن من نمي رسد کجا دلم گرفته است
به چشم خود نديده ام شکوه چهره ي تو را
شبي بيا به خواب من , بيا دلم گرفته است



 

 

دستهایت تنها بالشی هست که وقتی سر به آن می گذارم کابوس نمی بینم.
 

فرستنده : سامان ایرانی

 

 

کاش دنیا یکبار هم که شده
بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد
این بردهای تکراری برایش؟!...

فرستنده : هانیه

 

 

آنشرلي هم نشديم كه يكي ازمون بپرسه:
انه!
تكرار غريبانه روزهايت چگونه گذشت؟؟؟؟

فرستنده : عيسي

 

 

من اگر میخندم تنها به اجبار عکاس است و گرنه .......بی تو من کجا خنده کجا!!!!!

فرستنده : اصغر...نظرآباد...الغدیر

 

 

خود را به بسپارم وقتی که دلم تنگ است.......
پیدا نکنم همدل ، دلها همه از سنگ است.......
گویی که در این وادی از عشق نشانی نیست.......
گر هست یکی "عاشق"آلوده به صد رنگ است........

فرستنده : اصغر...نظرآباد...الغدیر

 

 

ندارم من نظر جز بر نگاهت / ندارم من طلب جز روی ماهت / ندارم من دلی جز عاشق تو / نباشم من دمی جز در پناهت .

فرستنده : Spiffy Smile

 

 

تو صبح باش ! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم !

فرستنده : Spiffy Smile

 

 

ما بدهکاریم به یکدیگر و به تمام " دوستت دارم" های ناگفته ای که پشت دیوار غرورمان ماند و آنها را بلعیدیم تا نشان دهیم که منطقی هستیم .

فرستنده : Spiffy Smile

 

 

یادته وقت رفتن گفتی عاشق ترینم
گفتی تا اخر دنیا دل به هیچکسی نمیدم
بعد چند ماهی که رفتی،خبری از تو شنیدم
گفته بودی به یه قاصد،عاشق یه عشق دیگم

فرستنده : سوگل

 

 

تلخ ترين خاطره ي فرهاد ؛ شيرين بود.

فرستنده : elnaz...a

 

 

ما که گفتیم مال یاریم/غیر دل چیزی نداریم/بی شما خزون سردیم/با شما عند بهاریم

فرستنده : mehdi

 

 

هميشه داشتن بهترينها به آدم غرور خاصى ميده...
مغرورترينم چون تو بهترينى..

فرستنده : 09177xxx812 - طارق

 

 

درتكاپوي دلت ياد دل من هم باش/ ياد من نه!! ياد خود كن كه در آن جاداري...

فرستنده : 09364xxx669 - مهسا

 

 

زندگی شطرنج دنیا و دل است / قصه پررنج صدها مشکل است
شاه دل کیش هوسها میشود / پای اسب آرزوها در گل است
فیل بخت ما عجب کج میرود / در سر ما بس خیالی باطل است
ما نسنجیده پی سرباز او / غافل اینکه او حریفی قابل است
مهره های عمر من نیمش برفت / مهره های او تمامش کامل است . . .

فرستنده : mehrshad


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:27 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 649
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 650
بازدید ماه : 1040
بازدید کل : 892764
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33