باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گناه من نیست که بعد از < تو > . < او > آمد تقسیر قوانین دستوری است !!!

فرستنده : آسمان


 

 

اگرسرت را برروی سینه ام بگذاری هیچ صدایی نخواهی شنید قلب من طاقت این همه خوشی را ندارد

فرستنده : Mina§

 

 

ما بدهکاریم به یکدیگر و تمام دوستت دارم هایی که ناگفته ماندن و پشت دیوارغرورمان آن ها را بلعیدیم تا نشان دهیم که منطقی هستیم

فرستنده : Mina§

 

 

با تــو من همیشه برنده ام ! دستهایم را چه عاشقانه گرفته ای ..... یادم تو را فراموش !
 

فرستنده : پژمان

 

 

گفتی اگر خـــــدا بخواهد روزی همدیگر را خواهیم دید.....! ... اما كافیست خودت بخواهی... آنوقت هر روز تو را خواهم دید....!
 

فرستنده : پژمان

 

 

بگذار این مردم هر چه دل شان می خواهد، بگویند ، تو خورشید منی ... حتی اگر از پشت کــــوه آمده باشی !
 

فرستنده : پژمان

 

 

در من زمستانی ست طولانی، بـــــــهار باش ... ببین چگونه برایت میمیرم.... !
 

فرستنده : پژمان

 

 

بیا بازی کنیم ،تو چشم بذار... و من . . . سیر تماشایت میکنم !
 

فرستنده : پژمان

 

 

آشیانه کوچکش را نگاه طوفانی تو از هم گسست...
حالا میلرزد در سرما , گنجشک کوچک و بی پناه دلم...

فرستنده : عسل

 

 

داره برف میاد،به آسمون نگاه کن هر وقت برف سیاه بارید بهم خبر بده،اون موقع من دیگه دوستت ندارم

فرستنده : ستایش.:.تبریز

 

 

تعجب نکن اگر شعر تازه ای برای تو نمی نویسم !
هیچ مدادی، وقتی خیس میشود … نمی نویسد . .

فرستنده : بیب ستایش***تبریز

 

 

من دیـــــــــــوانه نیستم
من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص
که دیگـــــران نمیتوانند
تـــــــو را دوست دارم .. ♥

فرستنده : بیب ستایش***تبریز

 

 

*.*;'.*"*,*.L*;'.
*,*.* " O *"*,*.*;
*"*,*.*;'*"*,V*.*;'
*,*.*E;'.*"**"*
ببین برات LOVE ترکوندم

فرستنده : sh@gh@yegh

 

 

در این جهان هیچ نفرتی با نفرت فروکش نمیکند تنها عشق و مهر است که نفرت را محو میکند.

فرستنده : بنده خدا

 

 

من و دل همنفسیم با نفس خیال تو / نفسم ، همنفسم ، هر نفسم فدای تو ...

فرستنده : حامد ستایش***تبریز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:32 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1073
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1074
بازدید ماه : 1464
بازدید کل : 893188
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33