باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





__[ ]_____|
'-@------@- '
این نیسان با یک بشکه محبت قاچاق تقدیم به تو.
فقط دمت گرم، مسیج رو پاک کن نیسان دزدیه!

فرستنده : نیما میری

 

 

به زنبور عسل می گن می تونی در عرض 10 دقیقه 3 تا گل بخوری؟ می گه مگه من استقلالم؟!

فرستنده : نیما میری

 

هر روزتان نوروز / نوروزتان پیروز / نوروزتان امروز / امروزتان دیروز / دیروزتان پیروز / پیروزتان هرروز / گلمراد شدید امروز

فرستنده : mehdi

 

تو خري گاوي بزي الاغي براي فروش نداري ؟

فرستنده : 09360xxx914

 

سه چيز غير ممکن در دنيا:
- شما نمي توانيد تعداد موهاي خود را بشماريد....
- شما نمي توانيد چشمان خود را با صابون بشوييد....
- شما نمي توانيد در حاليکه زبانتان بيرون است نفس بکشيد..!!!
.
.
.
لطفا اون زبون مبارک رو بديد تو، الان دور از جوون با اينکارتون شبيه يک سبک عقل شديد!!


 

فرستنده : mehrshad

 

آقاهه ميره سربازي ، دور كلاش قرمزي ، آچين و واچين با صداي چي ؟ با صداي مرغ : يه مرغ دارم روزي 2 تا تخم مي كنه، چرا 2 تا؟ چون دستمال من زير درخت آلبالو گم شده، واقعا نشستي همشو خوندي، متاسفم.!‬

فرستنده : 09369xxx811 - مجتبی محمدی

 

ضمن عرض سلام ، فقط کسانی که دیوانه نیستند به این اس ام اس پاسخ بدهند .
(طرح شناسایی دیوانگان انکار کننده)

فرستنده : M0HAMMAD

 

اي همه دارو ندارم، اي تو ماه شب تارم، جز تو من كسي ندارم، كه سركار ش بذارم!؟

فرستنده : آبشار

 

دیشب کلی انتظار کشیدم نیومدی
کلی التماس کردم نیومدی
میترسم اخر اشکمو دربیاری بازم نیای
.
.
.
.
.
.
چه بد دردیه این یبوست!!!

فرستنده : p.n

 

دیروز.
.
.
.
.
.
.
ساعت 6
.
.
.
.
.
.
من
.
.
.
.
.
.
داشتم
.
.
.
.
.
.به تو اس ام اس می دادم
.
.
.
.
.
..
.
.
.
راستی
.
.
.
.
بلدی یکی مثل خودتو سرکار بزاری :))

فرستنده : espanser

 

خواص گوسفند:
1-بو میده
2-سبزی میخوره
3-گاهی میخوابه
4-پرواز نمیکنه
5-پیامک سرکاری را با دقت میخونه

فرستنده : فرانچسکو توتی

 

پيرمرد نگران به افق مي نگريست ؛ و در فكر زمين شخم نزده و گاوش بود؛ اما گاو بيخيال داشت sms ميخوند !
چيه شخم ميزني يا تو فكر تلافي هستي؟!

فرستنده : 09396xxx793 - sibar

 

۱ بوس
۲ بوس
۳ بوس
۴ بوس
۵ بوس
.
.
.

بسه دیگه بوسم نکن مرسی !!!

فرستنده : JAvAD

دوست دارم برم روی بالاترین نقطه ی قله دماوند وایسمو بلند داد بزنم دوستت دارم ولی ولش کن حسش نیست تا اون بالا برم !

فرستنده : معشوق زمینی

 

بیا پایین کارت دارم
.
.
.
.
.
.
برو بالا یکی کارت داره

فرستنده : o0o0


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:اسمس, ] [ 17:7 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 764
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 765
بازدید ماه : 1155
بازدید کل : 892879
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33