باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زیر باران گریه می کردم آرام و بیصدا تو چتر را بالای سرم گرفتی اما همچنان گونه های من خیس از گریه ماند ...!
و تو هرگز نفهمیدی که چتر باید بالای دلم باشد نه روی سرم ...

فرستنده : 09187xxx372 - miad


 

 

کاش روزهــــــــــــای دلتنگی ِ مـــــــــــن..... مثل ِ \"دوست داشتن های\" تو کوتاه می شد . کاش............

فرستنده : 09187xxx372 - miad

 

 

من نه عاشق بودمو نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من…
من خودم بودمو یک حس غریب که به صد عشقو هوس می ارزید…
من دنبال نگاهی بودم که مرا از پس آن سادگیم می فهمید…
و خدا میداند سادگی از ته دل بستگیم پیدابود

فرستنده : 09187xxx372 - miad

 

 

اگر امشب هم از حوالی دلم گذشتی آهسته رد شو غم را با هزار بدبختی خوابانده ام

فرستنده : 09187xxx372 - miad

 

 

دل ، این واژه ی بی نقطه گاهی به وسعت یک دریا برایت دلتنگی میکند !

فرستنده : behrooz/ahwaz

 

 

فراق یعنی دوری.دوری یعنی دلتنگی.دلتنگی یعنی تو و تو یعنی تموم دنیا

فرستنده : amir

 

 

فكر ميكردم تو همدردى
ولى نه!
تو هم دردى!!

فرستنده : del

 

 

اين عشق براي من هيچ نداشت اما گلهاي بالشم را باغبان خوبي بود با اشكهاي من هرشب...

فرستنده : 09383xxx795 - نازی از اردبیل

 

 

هروقت زخم خوردي مزه مزه اش كن ! نمكش آشناست

فرستنده : 09396xxx793 - sibar

 

 

به گمانم نفسي فرصت ديدن داريم، تا ته كوچه فقط حق دويدن داريم، نشكند پشت دل از بارغم حادثه ها، مثل يك بيد فقط حق خميدن داريم

فرستنده : 09364xxx669 - مهسا

 

 

درخيال ديگري 
مي رفت ومن چه عاشقانه كاسه آب پشت سرش خالي ميكردم...

فرستنده : 09359xxx026

 

 

من كه بروم جابراي خيلي ها باز ميشود توي دلت! انگار زيادي جا گرفته ام!

فرستنده : 09119xxx692

 

 

من رو از خونه قلبت بيرون انداختي، بي‌ انصاف درو باز كن دستم لاي در گير كرده!

فرستنده : 09119xxx909

 

 

باران همیشه میبارد اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند نامردیست ان همه اشک را به یک چشمک فروختن

فرستنده : علیرضا

 

 

جلوتر نيا!
خاكستر ميشوى
اينجا دلى را سوزانده اند...

فرستنده : del



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:50 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 471
بازدید کل : 892195
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33