باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دست از پا خطا کنی تعویض میشوی همین حوالی کسی هست شبیه تو ! این است پیام عشق های امروزی

فرستنده : -M


 

 

کمی زود بود ولی دعایت گرفت مادربزرگ ...! دلم زود پیر شد

فرستنده : سمیرا

 

 

همزادکویرم تب باران دارم…!
درسینه دلی شکسته پنهان دارم. در دفترخاطرات من بنویسید…!
من هرچه که دارم از رفیقان دارم

فرستنده : AS

 

 

من می بافم و تو می بافی.... من برای تو کلاه تا سرت را گرم کنم... تو برای من دروغ تا دلم را گرم کنی....

فرستنده : m2

 

 

به يكي دل سپردم بي وفا شد چو پابندش شدم از من جدا شد نمي دانم از اول بي وفا بود يا من نازش كشيدم بي وفاشد

فرستنده : 09397xxx950

 

 

از اشعارم هم تو را كنار گذاشته ام، ببين فراموشي انسان هاي بي لياقت كار چندان مشكلي نيست

فرستنده : 09127xxx027 - هادی م

 

 

خط زدن بر من پايان من نيست آغاز بي لياقتي توست

فرستنده : 09127xxx027 - هادی م

 

 

قد تو به عشق نميرسيد، غرورم را زير پايت گذاشتم كه برسد؛ اما باز هم نرسيد!

فرستنده : 09396xxx417

 

 

دلم درد ميكند انگار خام بودند خيالهايى كه به خوردم داده بودى . . .

فرستنده : 09396xxx417

 

 

اگر در معرفت يكتا نبودي اگرغارتگر دلها نبودي، دلم بيهوده دلتنگت نمي شد.

فرستنده : 09351xxx946

 

 

هر قطره اشك نشان دل شكستگي است، هر سكوت نشان تنهايي است، هر لبخند نشان مهرباني است، هر پيام نشاني از دلتنگي من براي توست

فرستنده : 09132xxx712

 

 

جان رفته ولي زخم جفايت نرود / تاثيردو چشم بي وفايت نرود / فرشي زدل شكسته انداخته ام / آهسته بيا شيشه به پايت نرود

فرستنده : 09391xxx095 - بهار

 

 

ديشب...
خسته تر از هر روز بودم

كاش ميشد گوشه اي مي نوشتم
خدايا خيلي خسته ام
فردا صبح بيدارم نكـــــــن.!!

فرستنده : 09195xxx629 - آیسان

 

 

خياط خوبي ست روزگار، اما دل مرا، به عمد يا سهو، نميدانم. . .!!
شايد بي هوا، تنگ به سينه ام كوك زد. . .

فرستنده : 09391xxx900 - عاشق اسیر

 

 

چهره ام سخت درهم است، فيثاغورثي پيدا كنيد اين مسئله را حل كند!

فرستنده : 09119xxx692


نظرات شما عزیزان:

sina
ساعت15:15---12 شهريور 1393
dame hameye dosta jiz vaghean khob bod

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:51 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 384
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 385
بازدید ماه : 775
بازدید کل : 892499
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33