باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لامَصَصــ ب احْســــآس اسْتـ ... مَــزْرَعــه كـه نیســت هــِــی شُــخمَـــش مـیزَنــی لَعنَتـی !

فرستنده : MohsEnN


 

 

عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است / بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتراست / توی قران خوانده ام یعقوب یادم داده است / دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتراست

فرستنده : Mina§

 

 

نــه از خــاکــم ، نــه از بـــادم
نـــه در بــــــنــدم ، نـــه آزادم
نـــه آن لـیـلا تـرین مــــجــــنــون
نــه شـــیــریــنــم ، نــه فــرهـادم
فـقـط مـثـل تـو غـمـگـیــنـم
فـقـط مـثـل تـو دلــتـنـگـم
اگــر آبـی تـر از آبـم
اگـر هـمـزاد مـهـتـابم
بـــدون تــو چـــه بـــی رنـــگــم
بــــدون تــــو چـه بـــی تــــابــم

فرستنده : بیب ستایش***تبریز

 

 

منو یارم به هم وابسته بودیم / کبوترهای یک گلدسته بودیم
به هم بستیم پیمان تا قیامت / نگو که هر دو خالی بسته بودیم!

فرستنده : o0o0

 

 

به جز حضور توهيچ چيزِ اين جهانِ بيكرانه راجدي نگرفته ام حتي عشق را.
حسين پناهي

فرستنده : 09368xxx723

 

 

در این روزهای زمستان یک استکان چای داغ مهمان منی.
کنار پنجره بخار گرفته دلت وقتی تنهایی،نوش جان کن.
چای رفاقت من، همیشه تازه دم است.

فرستنده : حامد ستایش***تبریز

 

 

میدونی وحشتناک ترین چیز توی دنیا چیه؟
این که از یک کابوس وحشتناک از جا بپری
و ببینی زندگیت از اون کابوس وحشتناک تره !

فرستنده : o0o0

 

 

تو به افتادن من درخيابان خنديدي و من همه حواسم به چشمان مردم شهر بود كه عاشق خنده ات نشوند..!

فرستنده : 09364xxx083 - ترلان

 

 

من تا همیشه میتوانم تو را از میان مردمان دنیا پیدا کنم به شرط انکه چشمانت را نبندی

فرستنده : Mina§

 

 

قدش به عشق نمیرسید غرورم را زیر پا گذاشت تا برسد

فرستنده : Mina§

 

 

امروز با همه دنيا قهرم ، اما تو صدايم كني برميگردم! سادگي كودكانه ام را ميبيني!

فرستنده : 09175xxx541 - Yahya

 

 

خداوندا... از بچگي به من آموختند همه را دوست بدارم، حال كه بزرگ شدم و كسي را دوست ميدارم ميگويند: فراموشش كن... "دكتر شريعتي"

فرستنده : 09168xxx170 - shayan

 

 

بچه که بودیم دل درد را به یک زبان می گفتیم، همه می فهمیدند. حالا که بزرگ شدیم، درد دل را به صد زبان می گوییم، اما کسی نمی فهمد …

فرستنده : رضا از بوشهر

 

 

هيچ وقت نقاش خوبي نخواهم شد! امشب دلي كشيدم شبيه نيمه سيبي ك به خاطر لرزش دستانم در زير آواري از رنگها ناپديد ماند..

فرستنده : 09358xxx653

 

 

سرخي چشم كبوترهيچ ميداني زچيست ؟ نامه ام ميبرد و بردرد دلم خون ميگريست.

فرستنده : 09385xxx449


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:54 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 448
بازدید کل : 892172
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33