باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





باز باران !
اما این بار بی ترانه.
گریه های بی بهانه.
میخورد بر سقف قلبم.
یادم آید روی ماهت.
باورت شاید نباشد.
که دلم تنگ است برایت...

فرستنده : M2.A.S


 

 

\"دل\" این کلمه ساده گاهی به اندازه یک دنیا برایت تنگ میشود

فرستنده : M2.A.S

 

 

جای خالیت وقتی حس می شود که آدم های بعدی برخلاف تو ، چنگی به دل زدند...

فرستنده : مصطفی

 

 

باورم شد پاک بودن ذلت است ، عاشقی سوزاندن حیثیت است ، باورم شد عشق ها لحظه ای ست ، بی وفایی قسمتی از زندگیست.

فرستنده : پسر سربست

 

 

افسانه ها را رها کن ، دوری و دوستی کدام بهتر است؟
فاصله هایند که دوستی را میبلعند
من اگر نباشم ، دیگری جایم را پر میکند!
به همین سادگی....

فرستنده : معین

 

 

اينجا زمين است...
زمين گرد است ...
و تويي كه مرا دور زدي روزي به من خواهي رسيد...
حال و روزت ديدنيست

فرستنده : 09378xxx531 - افسون از دزفول

 

 

آن نازنين كجاست كه يادم نميكند / صد غم به سينه دارم و شادم نميكند / يك لحظه آنكه بي من هرگز نمي نشست / امشب به ياد كيست كه يادم نميكند

فرستنده : 09127xxx407 - sama

 

 

اندیشه ات رابا که میپرورانی؟
خوش به حالش...
مرا همين بس که دوستت دارم...

فرستنده : 09175xxx738 - مهسا

 

 

روزگاري مي آيد که برگردي ، آن وقت زمان را برايت معنا مي کنم...

فرستنده : 09175xxx738 - مهسا

 

 

دلتنگم ، دل نکن ، غمگینم دل نشکن ، دلدارت دلگیره ، نباشی میمیره
دلگیرم یادم باش نزدیکم باشی کاش ، غمگینم میدونم از قلبت بیرونم

فرستنده : 09127xxx027 - هادی م

 

 

باز دل دیوانه شکست ، باز صدای قلب من در آمد و پرم شکست
بگزار رها شوم از این شب هایی که هر دقیقه اش ترس و سیاهی. . .
نرو / نرو

فرستنده : 09127xxx027 - هادی م

 

 

اسکار حق توست...
 مرا خوب فیلم کرده بودی!!

فرستنده : پژمان

 

 

ثبت احوالم در شناسنامه ام همه چیزم را ثبت کرده است جز احوالم!!

فرستنده : پژمان

 

 

فراموش کردنت کار سختی نیست!
کافی است دراز بکشم...

چشم هایم را ببندم...
و برای همیشه....

بــمیــــــــرم!

فرستنده : پژمان

 

 

خدایا میشود این انسانهای ذهن بسته را به بهشت ببری؟ می خواهم قدری در زمین زندگی کنم...

فرستنده : مهیار


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:58 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 442
بازدید کل : 892166
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33