باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





....................
.Oooo...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........

ببخشین پابرهنه اومدم تو گوشیت

فرستنده : h2


 

 

سر تو بزار رو شونه هام خوابت بگيره
جا خالي ميدم بخوري زمين حالت بگيره

فرستنده : hamed

 

 

ازقلبم پرسيدم فرق عشق و دوستي چيه؟
.

.

.

.

قلبم جواب داد:كار من تأمين خون بدنه،سؤالاي چرت و پرت از من نپرس!

فرستنده : 09358xxx624 - نازنين

 

 

اي كساني ك دم از رفاقت ميزنيد. . . .
.
.
.
.
.

لااقل هر39روز يكبار،احوالي از دوست خود بگيريد كه اگر مرده بود به چهلمش برسيد!

فرستنده : 09358xxx624 - نازنين

 

 

ميگن خوش تيپها عمرشون كوتاهه!
خوش به حالت!حالا حالاها زنده اي!!!

فرستنده : 09358xxx624 - نازنين

 

 

اگه زندگي سختي داريد
اگه بيكارهستيد
اگه نياز به سرمايه داريد
.

.

.

نگران نباشيد.....ما براتون دعاميكنيم!

فرستنده : 09358xxx624 - نازنين

 

 

ديشب خوابت رو ديدم.با يه لباس نارنجي اومده بودي دم خونمون،هر چي‌ اصرار كردم بيا تو،قبول نكردي،گفتي‌ نه...فقط زود آشغالارو بيار!

فرستنده : 09195xxx669

 

 

اگه 10 تا گًل گرفتي‌ دستت و رفتي‌ جلوي آينه 11 تا گل قشنگ ديدي،
اصلا تعجب نكن، اين نشون ميده هم كوري، هم خنگي، هم دچار توهم شدي!

فرستنده : 09195xxx669

 

 

من دیگه اون آدم قبلی نیستم ، اما به نظرم این مشکل نیست !
مسئله اینه که من اون آدم بعدی هم نیستم !

فرستنده : مژده

 

 

يه روزي براي يه نفر اس‌ ام‌ اس مياد، مي‌خونه مي‌بينه سركاريه، قيافش مي‌شه عين الآن تو!

فرستنده : 09364xxx669 - مهسا

 

 

دوست دارم. تو چی؟
خیلی میخوامت. تو چی؟
دوریت اذیتم میکنه. تو چی؟
بی تو میمیرم. تو چی؟
.
.
.
من الکی گفتم. تو چی؟

فرستنده : MOEIN

 

 

به یه خر گفتن تا 40 بشمار...
12345678910111213141516171819202122......
عزیزم به خر گفتن،تو چرا میشماری؟!!!!

فرستنده : فرانچسکو توتی

 

 

تو حوضی که ماهی نباشه،قورباغه سالاره!....
چاکرتیم سالار!

فرستنده : فرانچسکو توتی

 

 

نمیدانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت،اما امیدوارم تا آخرین لحظه ای که در این دنیا هستم تورا سرکار بگذارم

فرستنده : فرانچسکو توتی

 

 

حیف که فقط تو یکی رو دارم،اگه از تو یه عالمه داشتم،تا حالا یه گاوداری زده بودم

فرستنده : فرانچسکو توتی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:2 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 725
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 726
بازدید ماه : 1116
بازدید کل : 892840
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33