باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با گوشيت چيكار كردي؟
هرچي زنگ ميزنم ميگه گوسفند موردنظر در گله نميباشد

فرستنده : محمد


 

 

دوتا جمله خفن دارم نه حسین پناهی گردن میگیره نه دکتر شریعتی
موندم چیکارش بکنم !

فرستنده : امین.گرگان

 

 

به تعدادی جانورشناسِ ماهر برای توجیه رفتار بعضی‌‌ ها نیازمندیم !
روانشناسی‌ دیگه نتیجه نمیده !

فرستنده : MoTeZaaD

 

 

رفتم دستشویی عمومی ، در رو بستم دیدم پشت در نوشتن :
زوربزن ! تو می تونی … !

فرستنده : hosein

 

 

سلام
وقت شما بخیر
شمایی که قوز کردی جلوی صفحه مانیتور ! بله با شمام !
الهی من فدات بشم ، صاف بشین !
آآآآآآآآ باریکلا !

فرستنده : hosein

 

 

خوشبختی یعنی اینکه :
ساعت ۱:۳۰ شب دست بکنی تو جیب کاپشنت هدفونتو برداری ، بعد ببینی اِاِاِاِاِه یه رنگارنگ تو جیبته ، ورداری بخوری !

فرستنده : hosein

 

 

دیشب به قلبم گفتم :
شب ها خواب به چشم من نمی آید …
قلبم گفت :
از بس که بعد از ظهرا می خوابی !!! بیخود ادای عاشقا رو در نیار !!!

فرستنده : hosein

 

 

حیف نون پدرش مریض میشه ، زنگ میزنن آمبولانس میاد خانوادگی سواره آمبولانس میشن !
دکتره میگه : مریض کیه ؟
حیف نون میگه : پشت سرمون دارن با نیسان میارنش !

فرستنده : hosein

 

 

میدونی چیه ؟.

.

نمی دونی ؟
.

.

بابا دوستت دارم
.

.
تو رو نه ! بابامو میگم 

فرستنده : DIMEN

 

 

دوست دارم هر روز دورت بگردم...
ولي با كدوم بنزين ؟!

فرستنده : Reza-4C از همدان - 09189xxx652

 

 

زندگي‌ 2 چيز به من آموخت
.
.
.
.
.
.
كه هر چي‌ فكر مي‌كنم يادم نمياد چي‌ بود!

فرستنده : 09364xxx669 - مهسا

 

 

99.9 % مردم






مثل شما فضولند !

فرستنده : 09396xxx793 - sibar

 

 

این پیام فقط جهت ظهور نام زیبای بنده روی گوشی شماست لطفا ذوق کنید

فرستنده : امیر

 

 

نميدونم كي اون روز مياد كه
.
.
.
.
توبفهمي اين پايين هيچ خبري نيست!

فرستنده : علیرضا

 

 

ای با صفا،تو را زنم صدا،هر روز میدهم ندا،اگر داشتی وفا،پیامک می دادی گدا!

فرستنده : فرانچسکو توتی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:4 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 573
بازدید کل : 892297
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33