باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این دختر یک ساله شبیه پیرزنی 80 ساله شده است
این دختر یک ساله و به ظاهر هشتاد ساله در بیمارستان ژنگژو در استان هنان واقع در مرکز چین بستری است و تحت معالجه و مراقبت پزشکان قرار گرفته است. به گزارش ایران ناز وجود یک بیماری و اختلال پوستی نادر در یک دختر بچه یک ساله چینی سبب شده است تا وی همانند یک زن 80 ساله به نظر برسد.
 
این دختر یک ساله شبیه پیرزنی 80 ساله شده است ، www.irannaz.com

این دختر یک ساله که یوکسین نام دارد به سبب بیماری اش لقب مادر بزرگ را گرفته است . گفته می شود وی به یک بیماری بسیار نادر پوستی بنام کاتیس لاکسا مبتلا است. کاتیس لاکسا به بافت های پوستی بدن حمله ور می شود و باعث چروکیدگی، شل شدن اندام های پوستی و از بین بردن سلول های جوان پوست خواهد شد.
 
این دختر یک ساله شبیه پیرزنی 80 ساله شده است ، www.irannaz.com
 
این یک بیماری بسیار نادر است و تنها 200 خانواده در دنیا به آن مبتلا هستند. یاکسین به غیر از این بیماری به طور مادرزادی به بیماری های قلبی و همچنین آسم مبتلا بوده است که این روزها تحت درمان های مختلف قرار گرفته است و تا حدودی این مشکلات برطرف گردیده.
 
این دختر یک ساله شبیه پیرزنی 80 ساله شده است ، www.irannaz.com
 
هم اکنون این دختر حقیقتا یک ساله و به ظاهر 80 ساله در بیمارستان ژنگژو در استان هنان واقع در مرکز چین بستری است و تحت معالجه و مراقبت پزشکان قرار دارد. پزشکان چینی میگویند با آنکه این کودک 80 سال بنظر می رسد اما فعالیت و حرکاتش همانند یک کودک یک ساله طبیعی و بامزه است.
 
این دختر یک ساله شبیه پیرزنی 80 ساله شده است ، www.irannaz.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:این دختر یک ساله شبیه پیرزنی 80 ساله شده است , ] [ 14:19 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 363
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 364
بازدید ماه : 754
بازدید کل : 892478
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33