باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تو رو به قیمت جون ؛ به همین یه لقمه نون تو رو به ماه آسمون ؛ به عاشقای بی نشون تو رو به حرمت چشمهات ؛ به همه ی مقدسات ؛ تو رو به خود خدا ؛ به هق هق شبونه هات ؛ قسمت میدم، جوراب هاتو بشور خفمون کردی

فرستنده : Sara


 

 

عزیز دلم اگه تمومه تمومه تمومه دنیا جمع بشن بخوان تورو از من بگیرن میگم چرا شما زحمت کشیدین!!! خودم می آوردمش !

فرستنده : سارا جون

 

 

طبق آخرین مصوبه دادگستری خل بودن جرم نیست آزادانه به کارت برس

فرستنده : سارا جون

 

 

یه روز میمیرى به خاك سپرده  میشی بعد علف میشی و یه گاو میاد تو رو میخوره. بعد تو رو می.رینه  بعد گ.وه میشی بعد من نگات میكنم میبینم اصلا عوض نشدى !

فرستنده : 09102xxx134 - بهنام ساران

 

دلت همچون باران است و دلم همچون کویر و میدانی که کویر بی باران زندست پس برو بمیر !

فرستنده : sajad17

 

قد تموم گلها خدا قد تموم عاشقا قد شب قد دعا قد دلهای باصفا قد من قد خودت قد کدوم بلندتره؟!

فرستنده : Gazanboor

 

بخدا جدی میگم: دیگه به من زنگ نمیزنی حالا شناختمت اشغال من دیگه نمیتونم باهات باشم با هر کی میخوای باشی باش افتاد اصلا ازت بدم میاد و دیگه نمیخوام اون قیافه زشت و نحستو ببینم خداحافظ اره عزیزم !!! این اس رو دیروز دوستم واسه دوستش که دعواشون شده بود فرستاد!! خواستم تو هم بدونی!

فرستنده : هادی بوشهر

 

این روزا ریاضیم خیلی ضعیف شده نمیدونم چرا ولی دیگه نمی تونم آدم حسابت کنم !

فرستنده : R-K-O

 

زبونی که به کسی نگه دوستت دارم فقط به درد لیسیدن بستنی قیفی می خوره پس: د دو دوس ت ت . . . . ولش کن بستنیش خوشمزه تره

فرستنده : alireza 0123

 

دیشب گربه ها همه جیگر ها رو خوردن ! هستی یا خوردنت !!!؟؟ نگران گربه ای هستم که تو رو میخوره ! آخه طفلکی مسموم میشه !!!

فرستنده : alireza 0123

 

وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای........
دیدی چی شد؟ وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای.........
بگم؟ نه نمیگم خیلی بده........
وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای.........
تو رو خدا بگو نه جون تو نمیشه خیلی ضایع هست آخه نمیشه اصلا وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای باشه چون اصرار کردی میگم.............
ولی قول بده به کسی نگی که سر کار گذاشتم

فرستنده : alireza 0123

 

تو بهترین گل دنیایی . .
اما نه صبر کن پرچم کمک داور بالاست آفسایده

فرستنده : alireza 0123

 

ميدونم اسگول کيه برو پايين
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حالا برو بالا!!

فرستنده : 09199xxx934 - ژينوس

 

هر دفعه گفتم نرو رفتي گفتم بمون نموندي تو که زبون ادم حاليت نميشه چرا آدم بازي ميدي!!!
ستاد اسگولا

فرستنده : 09199xxx934 - ژينوس

 

اگر مردونگی مرده ، اگه رفاقت ها رنگ باخته ، اگه عشق دیگه معنایی نداره ، اگه دنیا پر از نامردیه ، اگه آرامش نیست...
به تو چه،تو بشین اس ام اس بده

فرستنده : 09135xxx843 - نبي سردار


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:10 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 979
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 980
بازدید ماه : 1370
بازدید کل : 893094
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33